אמירה בוזגלו חושפת בבכי: "התינוק שלי מת בבטן, אני שבורה"

בראיון שעשתה לאחרונה דיברה אחת המלהקות הבכירות בתעשיית הבידור על העבר שלה, החלומות לעתיד והבעיות שהיו לה במהלך השנים האחרונות בכל הקשור להריונות

אמירה בוזגלו סיפרה לפני פלוס שעברה חמש לידות שקטות והריון מוצלח אחד. היא חשפה: "אני רוצה להיות אמא לשניים והלוואי וזה יקרה. מותר לדבר גם על דברים עצובים? אז באמת נכנסתי להיריון וחוויתי את ההפלה הראשונה. זו הייתה טראומה עבורי, ופעם ראשונה בחיי שנכנסתי לחדר ניתוח. ואז שוב פעם ניסינו וחוויתי שוב פעם הפלה".

עוד אמרה: "בסך הכל עברתי חמישה הריונות ולידה אחת, וזה מפח נפש מאוד גדול. אני לא ידעתי שזה קיים, הייתי בטוחה שאני היחידה שחווה את זה, אבל עוד נשים עוברות את זה ואף אחד לא מדבר על זה".

על המשפחה אמרה: "גדלתי בלי אבא והתא המשפחתי שלי הוא של אמא ובת. אני לא יודעת מה זה כשיש נוכחות של גבר בתוך הבית. זו המתנה הכי גדולה שלי וזה גם האתגר הזוגי הכי גדול שלי. זה מצחיק שרוב האימהות היחידניות או החברות שלי אומרות 'הלוואי ובעלי היה עוזר לי' ואני, לא רק שמצאתי בעל, מצאתי גבר שעוזר לי. אנחנו לפעמים יכולים להתווכח על מי יעשה את הטקס שינה, כל אחד רוצה לעשות את זה בעצמו. בגלל שגדלתי בתא משפחתי שהיה מאוד מאוד קטן, אני צריכה ללמוד לשחרר ולאפשר לגבר שלי גם. להגיד שהצלחתי, בניגוד מה שראיתי בבית, להיות נאהבת ולאפשר לילד שלי שיהיה לו גם אבא".

צילום: אור דנון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן