ראשוני: כוכבת "האח הגדול" חגית היימן נאנסה באכזריות!!!

 חגית היימן חשפה ברשתות החברתיות שהיא עברה תקיפה מינית קשה: "לא פשוט לספר את זה בכלל, אבל חשוב לי לחשוף את זה"

התקיפה נגד חגית היימן החלה בגיל עשר ונמשכה על פני שנים. עכשיו היא מדברת: "לא פשוט לספר את זה בכלל, אבל חשוב לי לחשוף את זה. הייתי ילדה קטנה תמימה שלא מבינה כלום שלא נגעה מעולם בגבר, עברתי תקיפה מינית קשה זה היה באמצע שישנתי. הוא בא אליי מתחת לשמיכה והתחיל לעשות את מה שהוא עשה ואני ישנתי. הוא "אהב אותי" הייתי ילדה בלונדינית עם עיניים ירוקות ופתאום הוא נכנס אליי לגוף ועשה את מה שעשה".

עוד אמרה: "זה קרה כשהתארחנו אצל חברים. נבהלתי, קפאתי. התגובה הראשונית של מישהי שעוברת פגיעה מינית היא 'טריפל F' לקפוא, להיאבק ולעוף, ואני הגבתי בפריז. כשהוא סיים את זממו אמר שהוא מאוהב בי ותמיד יאהב אותי. קפאתי לילה שלם, כל הזמן וזה נצרב. לא סיפרתי לאף אחד והמשכתי להתנהג כאילו הכל כרגיל. והסוד שהוא גדל בחושך נהיה מסוכן לעצמך".

לסיכום ציינה: "נכנסתי למעגל של 'אני אשמה, זה מה שמגיע לילדות יפות וטובות'. כ"כ חשוב לדבר על הדברים האלה ולספר לאנשים הקרובים אלייך ולמשפחה. כשלא מספרים התוצאה הרסנית, את חושבת שאת אשמה, את חושבת שלא מגיע לך אהבה כל בחור שהיה מתחיל איתי, חשבתי שאוהבים דרך חילול או התנהגות מבזה. הבנתי שהתפיסה שלי התעוותה בדיעבד. לא ככה אוהבים וכשקיבלתי אהבה אמיתית נבהלתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן