בגד בה??? מיכל הקטנה מתגרשת??? "בעלי לא ישן בבית בפעם הראשונה"

מיכל וניר ויצמן עוברים ימים לא פשוטים מאז היוודע דבר המשבר על הזוגיות בין השניים – נראה כי עתה הם עושים הכל על מנת להלחץ מהמצב הקשה – עכשיו היא מדברת

מיכל וניר ויצמן מתחזקים קריירה עמוסה ומתפעלים בית עם שישה ילדים. בסופ"ש התייצבו השניים לשיחה עם כלי התקשורת בה דיברו על מה שקורה בחדרי חדרים והסבירו כי זוגיות זו עבודה קשה. הם עוברים ימים לא פשוטים מאז היוודע דבר המשבר על הזוגיות ביניהם.

מיכל אמרה: "פעם ראשונה שניר לא ישן בבית. ניר פעם אמר לי שברגע שמגיעים לשיא – יש ירידה. בהתחלה זה היה קצת תדהמה. כולם מדברים, מסתכלים, רוצים לשאול שאלות. מהר מאוד התאפסנו כי הזוגיות שלנו והחברות שלנו והביחד שלנו מאוד מאוד חזק. את יודעת, מתמודדים עם זה. זה חלק מההשלכות של להיות אנשים ציבוריים".

עוד אמרה: "הדברים פורסמו אחרי המשבר אבל אנחנו מרגישים בריאים. הכל מאוד חשוף בבית והתקשורת מלאה עם הילדים. כמו שאנחנו חווים משבירים גם הם חווים. הילדה שלי בת 14 היא יכולה לעשות בית ספר לכולם. הכל בסדר, זה לא פסול".

בעלה אמר: "אנחנו חיים חיי משפחה רגילים לגמרי במלוא מובן המילה. ממשבר רק צומחים אם באמת יש אהבה חזקה. במקרה שלנו זה עשה רק טוב. אם הרגשנו רגע שהדברים מובנים מאליו, מהר מאוד הבנו שאנחנו צריכים לחזור למסלול. אני לא מייחס לזה יותר מידי חשיבות. אני יודע מה יש לי בבית, הפרסומים הגיעו גם באיחור, אחרי שהמשבר עבר. היא הייתה כל היום בחנוכה, בהופעות וזה היה מוזר שהסתכלו עליי ככה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן