דרמה בערוץ 13! הסיפור שניסו להסתיר מכם על הילה קורח יוצא לאור

נתן זהבי מגיש הרדיו תקף אמש במילים את מגישת חדשות הילה קורח. זה קרה עקב ראיון שערכה עם חבר הכנסת דוד אמסלם מסיעת הליכוד וזהבי לא אהב את הטונים

במונולוג ששידר ברדיו אמר: "אתמול נאלצתי לשמוע שוב את תוכנית החדשות של ערוץ 13 את הגברת הילה קורח מביאה למרכז תוכנית החדשות עוד סיבוב עם מר דוד אמסלם המכונה דודו שהיה שר הסייבר בממשלה של נתניהו. לשמוע שוב אחרי ששמענו כבר את כל הסיפורים האלה בראיון שעשה איתו חיים לוינסון בדברי שבח והלל וד"ר אבישי בן חיים שנישק לו את היד כאילו היה איזה קדוש".

"עכשיו ד"ר הילה קורח מביאה לאותו סיבוב לשמוע את אותן אמירות ואותם טקסטים דברים שראש הממשלה הוא נוכל, רמאי, גנב, ליצן. לשמוע אותו מדבר על עצמו בגוף שלישי כאילו הוא עילוי, בז לאהוד ברק שהוא החבר הכי טוב של הפדופיל אפשטיין, לשמוע שהיועץ המשפטי לממשלה הוא לא מנדלבליט אלא מנדלבלוף, לשמוע שוב "אנחנו נדרוס אותכם".

לסיכום אמר: "סלחי לי גברת הילה קורח עם כל הכבוד, כבוד הד"ר. מה את מבלבלת את המוח מה את מביאה שוב את הדבר הזה, כמה פעמים אפשר לשמוע את שירי השבח לאיש הארור הזה. תוציא לנו את הקלרינט ותראה לנו איך אתה נושף בו. מה זה? את חושבת שאנחנו דבילים? את מתייחסת לציבור כאל מטומטמים? אני לא יודע מי העורך של התוכנית שלך אבל את ירדת לרמת תת רמה. דווקא מאוד חיבבתי אותך עד אתמול… גועל נפש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן