נסרין קדרי מאושפזת בבית החולים… הרופאים "תוצאות בדיקה מסוכנות ומטרידות"

הסיבה נחשפה מאחר שלא ניתן לדעת מי הרופא המטפל, איזה הכשרה עבר ולכן על נסרין להשלים החלמה חיונית ראויה בפיקוח צמוד של פלסטיקאי. כל הפרטים בידיעה

ביום שבת נסרין קדרי נקלעה לסיטואציה מלחיצה כאשר הוחלט לאשפז אותה בבית החולים עקב ניתוח שלא צלח בטורקיה. כבר ביום שישי היא חשה ברע והובהלה לבדיקות מקיפות כאשר במוצ"ש היא שוחררה משם. ב"ערב טוב" עם גיא פינס, חשפו את הסיבה: היא אושפזה לאחר שניתוח שעברה למתיחת בטן בטורקיה, כשהתפרים במתיחה נפתחו.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הגיב על המקרה: "לטוס לניתוח פלסטי מורכב בהרדמה מלאה בחו"ל זה כמו רולטה רוסית. האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית שב ומזהיר את הציבור הישראלי מפני ביצוע ניתוחים פלסטיים מחוץ למערכת הבריאות הישראלית. באיגוד מדגישים כי בכל שנה מגיעים לחדרי המיון של בתי החולים הציבוריים כ-60 נשים וגברים בעקבות סיבוכים של ניתוחים אסתטיים שנערכו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. באיגוד מדגישים כי הסיבוכים הללו עשויים להגיע לסכנת מוות ממשית, לזיהום קשה ולעיתים צלקות קשות לכל החיים".

עוד ציינו: "אנו מאחלים לזמרת החלמה מהירה ויודעים שהצוות הרפואי בארץ טיפל בה היטב, מדובר במקרה כואב ומצער שחשוב שהציבור ילמד ממנו. יש לזכור שבכל ניתוח יש גם סיכונים ותקופת החלמה ולכן חיוני שהציבור יבין שבישראל מומחה בכירורגיה פלסטית הוא רופא שלאחר קבלת הרישיון לעסוק ברפואה כללית בחר להמשיך את הכשרתו ולהתמחות בענף הרפואי הנקרא כירורגיה פלסטית ואסתטית, השלים את תקופת ההתמחות שנמשכה 6 שנים, במהלכה טיפל בפצועי מלחמה, נפגעי כוויות ונשים שזקוקות לשיחזור שד, עמד בהצלחה בכל הדרישות הכרוכות בה וקיבל ממשרד הבריאות תעודת רופא מומחה בתחום זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן