אחרי שזרקה את מאיה – אלה לי יוצאת בהצהרה לתקשורת שתשאיר אתכם ללא מילים

קבלו את הזמרת אלה לי להב שצבעה את השיער שלה חצי בלונד וחצי חום – מה דעתכם? בקרוב היא תתגייס ובצה"ל לא אוהבים את זה ממש

השינוי המהפכני של אלה לי להב כולל שינוי צבע השיער שלה לחצי בלונד וחצי חום. בקרוב היא תתגייס ובצה"ל יצטרכו לתת את הדין עבורה במידה והיא לא תחזור למקורות. "הייתה לי שנה עמוסה והחלטנו לכתוב על תקופה שהיא פחות טובה", סיפרה הבוקר ב"חדשות הבוקר". "היו עליי הרבה דיבורים בתקשורת ויצא מזה שיר נכון ומצחיק שמתאר את הכל".

עוד אמרה: "כל זמר או מפורסם יגיד לך שבשלב מסוים כולם רוצים שקט. זה שהחיים פתוחים לכולם זה משהו מאוד קשה לעיכול. לפעמים אתה רוצה שקט, את עצמך לבד בלי אנשים מסביב". הזמרת הצעירה המשיכה וסיפרה על ההתבגרות שלה "אני לא קורבן, אני חושבת שכל התעשייה הזאת קשה. אני ילדה שנכנסה בגיל מאוד מוקדם בלי כלים וידיעה על העולם הזה. למדתי את עולם הפרסום על בשרי, זה חיזק אותי, אני לא קורבן של התעשייה, היא לימדה אותי המון".

לסיכום ציינה: "אני לא באמת עושה שטויות, אני בן אדם מאוד אחראי. להיות זמר ולכתוב שירים זאת עבודה קשה. הייתה לי הפסקה של חיפוש עצמי אבל אני מאוד אחראית ועובדת קשה". אלה לי סיפרה. "כן אני עושה פה ושם שטויות כי זה הגיל, עוד מעט זה ייגמר לי. אני אגיע לגיל עשרים ואגיד – החמצתי את כל הבלגן שאני יכולה לעשות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן