איתמר מ"חתונמי" פותח פה ענק על קארין האקסית: "היא עשתה הצגות למצלמות על חשבוני"

אחרי שחטף ביקורות מפה ועד להודעה חדשה החליט איתמר עמי לדבר על הכל ובעיקר על קארין והזוגיות הבעייתית שהיתה לו עימה

בראיון לישראל היום הוא על קארין אמר: "היא נראית טוב, אבל בסוף כשאתה מסתכל על בן אדם בבר, למשל, יש עניין של וייב ואנרגיה, והווייב שלנו מאוד שונה. אז אני לא יודע להגיד כמה זה היה עובד אם היינו נפגשים באופן אקראי. בהתחלה לא היו קלאשים כי גילינו הרבה דברים משותפים, ושנינו גם יצאנו ממערכת יחסים משמעותית. אחרי שחזרנו מירח הדבש לחיים האמיתיים גילינו את הפערים בינינו, באיך אנחנו חיים את החיים, איך אנחנו רואים זוגיות, והם היו פערים עמוקים".

עוד ציין: "ידעתי שיהיו רגעים יותר טובים ופחות טובים בתוכנית, אבל לא חשבתי שזה ילך לשם", הוא מודה. "בסוף, מכל מה שראו בתוכנית, גם בתקרית הטרנינג המפורסמת, היו ניסיונות שלי לקרב את קארין אלי גם אם זה יצא עקום. פתחתי איתה את זה, ובאותו היום גם התנצלתי על כך שטיפלתי בהכל בחוסר רגישות. אבל הכל היה ניסיון לקרב בינינו".

לסיכום אמר: "לקארין ולי היו משיכה הדדית ואינטימיות, ודינמיקה איכותית, והיו רגעים טובים ושיחות טובות, ובעזרת הדברים שכן הצלחנו למצוא – ניסינו לגשר על הפערים. קפצנו ראש לתוך הזוגיות בגלל כל הדברים הטובים, עד השלב שבו התחלנו לחזור אחורה. וקשר שהולך אחורה זה לא סימן טוב. ראיתי ברשת אנשים שבחרו ללכלך על המשפחה שלי, וזה כאב לי מאוד. המשפחה שלי מהממת והיא כיבדה מאוד את קארין, וכשהם חטפו זה כאב לי. אחרי סיום הצילומים והפרידה מקארין לקח לי חודש וחצי לעכל את החוויה, ולאט לאט חזרתי לצאת לדייטים. את אלינה הכרתי במסיבה כמה חודשים לפני שהתוכנית עלתה, דרך חבר משותף. מתברר שהוא עשה עבודה יותר טובה מהמומחים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן