שוב שמועות קשות: "צביקה פיק הלך לעולמו בגיל 70"

שמועות על מותו של הזמר הופצו ברשת ועררו סערה – מה האמת? הזמר יחזיר למשרד ההפקות "הדרן שיווק והפצת כרטיסים" סכום של מאתיים אלף שקלים שקיבל על חשבון רווחים עתידיים של מחזמר שלא עלה בכלל

רגע לפי הדרמה בחייו שוב פעם שמועות שקריות על מותו של צביקה פיק הופצו ברשת. פורטל עומרי חיון ברר עם הפרטים ומדובר בפייק. ןעכשיו לנושא אחר – צביקה פיק ישלם ביוקר אחרי שהמחזמר שלו בוטל לפני שנתיים. לאחר שפיק העביר את ההמחאות, פסק הבוררות הוגש בשבוע שעבר לאישור בימ"ש השלום בתל אביב בו נקבע כי בנוסף ל200 אש"ח הוא גם ישלם 70 אלף שקלים עבור שכר טרחת עורך דין.

מי שקבע את ההחלטה היה הבורר שקיבל את טענות הדרן: "פיק היה מודע ומיודע למצבו של המחזמר כבר מראשיתו… אכזבתו של התובע ברורה, גם נוכח פניית הדרן אליו בבקשה להחזר כספים שניתנו לו על חשבון רווחים פוטנציאליים שלא הושגו. אלא שאין בכל אלה כדי לגרוע מכישלונה של ההפקה. ומשלא הושגו רווחים, הרי שגם התובע אינו זכאי לרווחים בגינה".

צביקה פיק, מגדולי האמנים בארץ, מהווה חלק בלתי נפרד מפס הקול הישראלי עם 'אהבה בסוף הקיץ', 'הרקדן האוטומטי' ולהיטים רבים נוספים. היה שותף בזכייה באירוויזיון כשהלחין את השיר 'דיווה', קיבל את פרס אקו"ם על מפעל חיים בשנת 2011, ונחשב ל"תושב הכבוד" הראשון של העיר ירושלים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן