נקרע הלב! אורטל עמר חושפת: "תכירו, זה האח האוטיסט שלי שהסתרתי שנים"

לאחרונה אורטל עמר נבחרה להנחות משדר התרמה טלוויזיוני עבור תנועה לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים – עכשיו הסיבה נחשפת

בראיון שהעניקה לעיתון לאישה, דיברה עמר על אחיה הקטן: "הורים לילדים אוטיסטים יגידו לך שני דברים. הדבר הראשון הוא שילד אוטיסט לא יכול לשמוע בכי או צעקות קולניות לידו. זה עניין רגיש אצלם. וילדים אוטיסטים נורא אוהבים דברים מסתובבים, קרוסלה או מאוורר. פעם הלכנו לאיזו הצגה, ואיזה ילד בקהל התחיל לבכות ולצעוק, ולאחי היה ממש קשה עם זה. הבכי הכניס אותו ללחץ".

על הילדות: "בגיל מוקדם יותר לא ידעתי שהוא שונה ממני. היינו משחקים והולכים מכות כמו אחים רגילים. עם הזמן הבנתי שזה לא אח שאני יכולה לשחק איתו בצורה רגילה או ללמד אותו לקרוא. ראיתי שהכל אצלו איטי יותר. הבנתי שיש שוני. בהתחלה לא הייתה אצלי הפנמה מלאה. הייתי אומרת לגננת, 'כשאח שלי יגדל, הוא יהיה כמו כולם'. לא הבנתי שאוטיזם זה לתמיד. אבל אני רוצה לומר לך, אני אף פעם לא התביישתי בו. ההורים שלנו גידלו אותנו כאילו שנינו אותו הדבר".

לסיכום אמרה: "כשהוריי היו צעירים יותר הם הלכו לכל מיני רופאים, כי להורים קשה להשלים עם זה ולקבל, הם רוצים לפתור את 'הבעיה'. יש תקופת השלמה. לפעמים זה לוקח שנים. שאף הורה לא יגיד לך, 'לא, אני ישר חיבקתי את הדבר הזה'. תמיד מנסים לפתור את הדברים. אתה רוצה בשביל הילד שלך את הכי טוב. אני זוכרת שפעם הייתה כתבה על רב ידוע שהגיע לארץ, ואמא שלי לקחה את אח שלי אליו. היא רצתה ברכה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן