עדן הראל כמעט מתה עם הילדים הקטנים שלה!!! מה מצבם כרגע???

עדן הראל שממשיכה להתחזק בתורה העלתה פוסט אחרי שבועיים שלא צייצה כלל וכלל – אז מה קרה לה אתם תוהים?

לפני חודשיים אשת התקשורת הדתיה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את הנס שאירע לה ולבנה בן ה-10, לאחר שהשניים נסחפו בנהר הירדן. עכשיו הוא מסבירה לאן נעלמה: "אז לאיפה בשם השם נעלמתי שבועיים? וואו היה משוגע, היה קורונה, היה קשוח, ולאט לאט אני אוספת את השברים של הגוף שלי".

"פגשתי צדיקים בדרך, שבאו ונתנו לי עירוי נוזלים בבית שאוכל לא לזוז, לא שיכולתי תכלס, וחברות שהשם שלח לי שדאגו לאוכל לילדים כי פשוט לא הייתי. אני עדיין חלשה, ועדיין לא יכולה מש לחזור לשדרה, אבל אמרתי שלפחות את זה אני חייבת לכם עוקבים, תודה על הדאגה, שבת בראשית , את כל סוכות שמחת תורה וחלק מכיפור פספסתי. עברתי פירוק ועכשיו צריך להרכיב".

רק לפני חודשיים אשת התקשורת הדתיה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את הנס שאירע לה ולבנה בן ה-10, לאחר שהשניים נסחפו בנהר הירדן. הראל פרסמה תמונה שלה עם ילדיה וכתבה: "התמונה הזאת צולמה כמה דקות אחרי רגע מאוד מאוד מלחיץ. ישי הבן שלנו בן ה -10 נסחף לזרם המים המאוד חזק בירדן, ובהחלטה של שבריר שנייה קפצנו פנימה, ילד מהמם בן 14 ואני לנסות ולתפוס אותו. אני לא הספקתי, הוא כן, ואני המשכתי להתגלגל במים ולהיסחף, עד שהאבא של אותו ילד (כנראה בגנים) קלט שאני במצב לא טוב בכלל, קפץ מהר לעזור לי, בנס גמור, תפס אותי ואיזה סלע שעצר אותנו ,ואחרי פירפורים רבים שלי בתוך המים הוא ייצב אותי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן