קורע את הלב: גבר אנס באכזריות את לינור סביניק כוכבת "האח הגדול"

לינור סביניק הורידה בימים האחרונים פרופיל ברשתות החברתיות והסבירה מה קרה כאשר העלתה מן האוב אונס שחוותה בעברה

בראיון לרותם איזיק מוויאנט היא גוללה את הסיפור הקשה שעברה בגיל 17: "הוא גרר אותי לביתן נטוש. צרחתי, השתוללתי. כשזה נגמר רצתי הביתה ונכנסתי לאמבטיה. נשבעתי שם שלא אספר את זה לאף אחד, לעולם, כדי שלא יסתכלו עליי כעל 'הבחורה שעברה אונס'. יצרתי דמות חדשה, מישהי שכלום לא מזיז לה. לינור הקודמת נשארה בביתן".

"בכיתי, התחננתי שירחם עליי. זעקתי מכל תא בגוף. והוא מסתכל לי בעיניים ואומר, 'אני יודע איפה את גרה ואני אחכה פה לילה־לילה'. אלה היו ארבע הדקות הכי נוראיות בחיים שלי. הוא לקח לי את כל מה שהכרתי, את כל מה שאהבתי. התחלתי להתנהל בעולם כמו רובוט. מישהי תפקודית שעושה צבא, מקימה עסק, מתחתנת, אבל לא שם באמת, לא מרגישה. הפכתי להיות אישה חיה־מתה. בחורה שיושבת עם חברות ואומרת, 'הכל מהמם, הכל חלום, יש לי בעל נדיר ועסק נדיר והכל נדיר לי'. ואז חוזרת הביתה, יושבת באמבטיה ובוכה"

'די, בא לי להפסיק להדחיק, בא לי לשמוח ולהבין שאני לא רק מישהי שנאנסה, אני גם מישהי שאוהבת מאוד ללכת לים, לרקוד, ללמוד, לצייר. השבוע חזרתי לראשונה לזירת האירוע, ישבתי עם מומחית ובניתי קלסתרון של האנס. אני רוצה שהוא יישב מולי ויגיד לי למה הוא עשה את זה, מה הוא הרגיש אחרי, אם הוא הבין שבאותו לילה הוא הרג אותי, אם הוא מבין שזה היה רצח לכל דבר. אני שואלת את עצמי אם הוא עשה את זה לעוד נשים. כל הזמן חשבתי עליו ב'אח הגדול', שאלתי את עצמי אם הוא רואה אותי, אם הוא מפחד שאדבר על זה. והיום אני מדברת על זה, אני מבינה שזה לא משהו שאפשר פשוט להניח על המדף".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן