היא זועמת!!! אייל גולן לא הזמין את אופירה אסייג לברית של התינוק שלו

שוב בעיות בממלכה? אופירה אסייג לא הוזמנה לברית של הבן של אייל גולן וגורמים דיווחו שזה בגלל התקרית האחרונה שלה עם דניאל גרינברג

אופירה אסייג לא הוזמנה לברית של הבן של אייל גולן וגורמים דיווחו שזה בגלל התקרית האחרונה שלה עם דניאל גרינברג. יש לציין שבין השתיים לא שוררת אהבה ולכן התקבלה ההחלטה להשאיר את המגישה בחוץ הפעם. איך אופירה תגיב להחלטה? האם שוב משבר גדול בפתח?

כזכור, במסיבת יום ההולדת לחברם המשותף איש העסקים תומר כהן, הצדדים נפגשו כאשר אסייג והזוג אייל ודניאל הגיעו לאותו מקום. אסייג התיישבה ליד איתי לוי ומשם עברה והתיישבה בשולחנם של גולן, אישתו דניאל וחבריהם. לאחר מכן אופירה הוציאה את הנייד ושוב הזכירה לגולן את הסטורי, שבעצם הוא זה שהכיר לה את רשת האינסטגרם: “אתה זה שפתחת לי את האינסטגרם”  גולן הנהן בראשו והשיב במבוכה “אני אני”.

באותו הזמן דניאל גרינברג ישבה בצד השני של השולחן ולא דיברה. בשלב הבא אופירה פתחה את הסטורי והחלה לצלם את הסובב אותה תוך שהיא מניפה את הנייד לכיוונה של דניאל, שהבחינה בכך דניאל היא מיד כיסתה את פניה בידה כדי לא להכנס לסטורי של אסייג אופירה – האם זאת הסיבה להדחה מהברית?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן