הזמרת שכל המדינה מכירה עברה ניתוח חירום ורגלה נכרתה

רגלה הימנית של הזמרת מירי אלוני נכרתה בבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שלקתה בזיהום חמור ברגלה תוך כדי סכנת חיים ממשית עכשיו היא מספרת על החיים החדשים שלה

מבית החולים איכילוב נמסר כי הרגל נכרתה מהברך ומטה. אלוני עצמה צוטטה בעמוד הפייסבוק של בית החולים: "יהיה טוב. אני מודה לבית החולים על שהציל את חיי. במילא תמיד חייתי על רגל אחת, אז כבר קשר ימני בכדורגל לא אהיה, אבל מיתרי הקול שלי, ברוך השם ימשיכו איתי עד כלות".

עוד אמרה: "אני עוברת תקופה מאוד קשה. יש רגעים מאוד קשים. רגעים של דאון מאוד עמוק. אבל לא מרשים לי ליפול. לבית שאני גרה בו אני לא יכולה לחזור, כי יש שם 26 מדרגות בלי מעלית. חתכו לי את הרגל בירך, חביבי, לאן אני אחזור? יש לי עכשיו תקופה ארוכה מאוד של הבראה, עד שהגדם יבריא ואחר כך תקופה ארוכה של שיקום. רק אחר כך אפשר יהיה לדבר על פרוטזה".

עוד ציינה: "חיי בהחלט ניצלו, בזכות רותי בר גפן, שעובדת עם הבמאי שוקי וגנר, שבחר בי לשחק את התפקיד הראשי במחזמר החדש 'התחנה'. עבדתי איתם למעלה מחודש. יום אחד צלצלתי לרותי (עוזרת הבמאי במחזמר- ש"ב) ואמרתי לה שאני לא יכולה לבוא לחזרה. היא התעקשה איתי שאני אלך לבית חולים. כשהגעתי לבית חולים בדקו אותי וראו שמצב הרגל שלי קטסטרופלי. החליטו לעשות בדיקת CT. הם ראו בבדיקה שהזיהום ברגל הוא עמוק ורציני, ואז באו אליי האורתופדיים ואמרו לי שאני צריכה לחתום על הסכמה לניתוח, ושהם חייבים לפתוח את הרגל ולראות מה קורה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן