סערה מטורפת! מעיין מ"חתונה ממבט ראשון" הוציאה צו הרחקה לעומרי קראוס?

שמועות שרצו ברשת סיפרו שלעומרי מחתונמי יש צו הרחקה ממעיין. אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם. כל הפרטים בכתבה

קרע ביחסים? מה באמת קורה בין מעיין לעומרי מתחונה ממבט ראשון? מעיין נצפתה בלי עומרי ולפי השמועות השניים לא שרדו אחרי צילומי הסדרה. מעיין רובין ועומרי קראוס נפגשו לראשונה מתחת לחופה של "חתונה ממבט ראשון" ויצאו לדרך משותפת. ההתרגשות הייתה בשיא, הניצוצות באוויר, החברים עפו ברחבת הריקודים והשניים החלו להכיר אחד את השנייה כבר במהלך החתונה. אז האם היה צו הרחקה לעומרי ממעין? תמשיכו לקרוא!

אממה? נראה כי הקשר ביניהם לא החזיק מעמד מאחר ומעיין נראתה לבדה מבלה עם חברות ללא עומרי. עומרי כזכור אושפז בבית החולים לאחרונה ונראה כי משהו לא טוב התפתח שם. אמנם אחרי שעומרי סיפר למעיין שיש לו לא פחות מ-11 קעקועים, הם החלו לדבר על הדמות הפיקטיבית שלה – נועה פילטר אבל משם היחס בין השניים לא ממש התרומם אחרי 42 יום.

אתם כנראה נחשפתם לראשונה למעיין רובין רק בתור הכלה החדשה מ"חתונה ממבט ראשון" שמנסה את מזלה למצוא אהבה בריאליטי, אבל יש שכבר הכירו אותה בתור "נועה פילטר" דמות אותה יצרה וטיפחה בסרטונים משעשעים ביו טיוב. אך האם יש כאלו מכם שזיהו אותה על המסך בתור הבת זוג של דייר "אח גדול" מפורסם מהעבר? כנראה שלא כי דייר הריאליטי דן רושנסקי, מהעונה השמינית, היה מאוהב בה ויצא עימה פעם. בינתים השמועות שרצות ברשת על צווי הרחקה עם לא רציניים ולכם נשאר לעקוב אחרי הקשר שלהם מול המסך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן