צפו! דניאל גרנברג ואייל גולן נצפו מבלים ביחד לראשונה אחרי הפרידה

דניאל יצאה מבידוד וחזרה לבלות בציבור. עם מי אתם שואלים? עם בעלה כמובן. משבר? לא היה ולא נברא? בכל מקרה התמונות מדברות בעד עצמן

עדי ראיה דיווחו שאייל גולן ודניאל אשתו נצפו ביחד מבלים ותמונות הגיעו למאקו שפרסמו אותם ואת הנושא הבוער הזה.  "הם הגיעו ביחד וישבו אחד ליד השניה. הם ניסו להראות שהכל בסדר בניהם. הם לא הסגירו דבר ממה שעובר עליהם באמת". מסר מקורב לזוג שנכח באירוע המדובר.

המשבר הקשה בין אייל גולן ודניאל גרינברג כבר בןעשרה ימים. הכל החל כשחפציה של דניאל התגלו ארוזים במזוודות והמילה גירושים על הפרק. מאז התגלה שאחותה של דניאל, קארין, חלתה בקורונה, דניאל ומיאל נכנסו לבידוד ועזבו את בית המשפחה ברחובות, ואמש אייל ודניאל נצפו לראשונה ביחד. הם הגיעו יחד לחגיגת יום ההולדת של סמנכ"ל חברת אריאל, חיים אלדר.

המסיבה נערכה בביץ׳ קלאב עם עשרות נוכחים, ואת הערב הם העבירו זה לצד זו אחרי ימים ארוכים בנפרד. "כבר שבועות שחפציה של דניאל ארוזים במזוודות בבית והיא עם רגל אחת בחוץ, אבל כל פעם, מסיבות שונות, היא נשארת והשניים ממשיכים בשגרה. המריבות שלהם הן בעיקר בנושא האמון. במשך שנתיים דניאל סופגת התנהגות שלא מכבדת אישה ובטח לא אישה בהריון וכל מי שקרוב אליהם כבר שמע מהם על אפשרות של גירושים". אמר מקורב אחר לזוג, אנחנו מבולבלים כבר. מה אתכם?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן