בשיא המשבר: דניאל גרינברג חזרה לבית ולאייל גולן עם מיאל

אחרי הדרמה והשמועות על גירושים הדברים מתחילים להירגע. לאחר שדניאל ומיאל סיימו את תקופת הבידוד ובבדיקות שערכו התגלתה התוצאה השלילית – השתיים יחזור בקרוב הביתה לרחובות.

דניאל ומיאל סיימו את תקופת הבידוד ובבדיקות שערכו התגלתה התוצאה השלילית והמשמחת – השתיים שוב יארזו את החפצים והבגדים ויחזרו בימים הקרובים לווילה הגדולה ברחובות להמשך שגרת החיים, כרגע עם אייל. כזכור, דניאל גרינברג ארזה חפצים ובגדים, איימה לעזוב את ביתם יחד עם מיאל וכך עשתה רק לפני עשרה ימים.

אמנם היא עשתה זאת לאחר שהתגלה שהיא הייתה לצד בחורה חיובית לקורונה אבל על פי הבדיקות שערכנו הסיבה לפרידה היא "חוסר אמון" בגלל שגרינברג ההריונית נמצאת בבית רוב הזמן. מנגד, חברים של הזוג טוענים שזה משבר זמני בלבד. כידוע, גרינברג כזכור נמצאת בשיאו של הריון שני מהזמר ולשניים ילדה משותפת, מיאל בת השנה, מה שמקשה על המצב של השניים.

כידוע, המצב החריף לאחרונה בין אייל גולן ואשתו זאת למרות שהצמד מנסה לשדר שלווה ברשתות החברתיות. "כבר שבועות שחפציה של דניאל ארוזים במזוודות בבית והיא עם רגל אחת בחוץ, אבל כל פעם, מסיבות שונות, היא נשארת והשניים ממשיכים בשגרה". אמר מקורב לזוג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן