טרגדיה: גיא ממן המתוק מלהקת "שלווה" עבר ניתוח מזעזע

גיא ממן, בוגר האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, בעל תואר ראשון בהלחנה ותזמור ובעל תעודת הוראה עבר ניתוח לא פשוט ששיבש לא מעט את התכניות שלו לעתיד

גיא ממן השתלב בלהקת שלווה והפך לחלק בלתי נפרד ממנה, אולם בדצמבר 2019, בשיא ההצלחה, התהפך עולמו. "זה קרה כשהייתי ממש בפסגת העולם", הוא אמר לאתר "שווים". הוא עבר ניתוח ששינה את חייו והפך אותו מאדם רואה לעיוור שנעזר במקל נחייה. "היינו בטופ של להקת 'שלוה' אחרי הופעה בחצי גמר של ה'כוכב' ואחרי הופעה מול נשיא ארה"ב דונלד טראמפ".

עוד אמר: "יום אחרי ההופעה ההיא, בזמן שהלהקה המשיכה את מסע ההופעות בעולם, אני כבר הייתי בניתוח שהיה אמור לשפר או לשמר את המצב הקיים, אך בפועל הוא השתבש וגרר אחריו עוד חמישה ניתוחים בתוך פחות משנה. מהגבהים האלה, פתאום בגיל 33 לחזור לגור אצל ההורים בנהריה ולהפוך לאדם לא רואה, זה קשה".

מסתבר כי המגבלה של ממן אמנם שינתה לו את התוכניות, אבל הוא לא מוותר. כרגע הוא בהפסקה מהעבודה עם "שלוה", אבל את הכישרון והאהבה שלו למוזיקה הוא ממשיך להעביר לדור הצעיר. כיום הוא מלמד מוזיקה בבית הספר מנחם בגין בנהריה, ובנוסף מעביר הרצאה בשם "תווי פנים" שבה הוא מספר על חוויותיו כילד לקוי ראייה, על חרם שעבר בחטיבת הביניים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן