הבן של השחקן המפורסם מת בגיל 18 בתאונה קשה

בנו של בייקר מת בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בבורבנק, קליפורניה. הוא ניסה לבצע פנייה שמאלה כאשר הפולקסווגן הכסופה שלו נפגעה על ידי רכב אחר

בסוף השבוע האחרון בנו של טוני בייקר מת בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בבורבנק, קליפורניה. הוא ניסה לבצע פנייה שמאלה כאשר פולקסווגן הכסופה שלו נפגעה על ידי אחת משתי מכוניות שנראו כמרוצות. באתרי חדשות נמסר כי הוא קפץ מהמכונית ומת בזירת האירוע. גופתו נמצאה לצד שני נוסעים נוספים, שנהרגו אף הם בטרגדיה.

הכוכב המקומי, טוני בייקר אמר שהוא אסיר תודה על האהבה והתמיכה שהתקבלה אחרי מותו של בנו. ביום שישי הקומיקאי נכנס לאינסטגרם כדי ליידע את עוקביו כיצד הוא התמודד מאז שסיין אנתוני ראקוון בייקר בן ה -21 נפטר בתאונת דרכים, והודה לשולחים על ההזדהות בעיצומו תהליך האבל.

על פי התמונה בדף שלו, הקומיקאי הודה כי “לבו נשבר לגמרי. אני ומשפחתי המומים מאהבה ודאגה מצד חברים, מעריצים וזרים גמורים. אני מרגיש את האהבה. אני רואה הודעות טקסט וכמה ממנכ”לים ואיחולים שאני רוצה שכולכם תדעו שאתם מעריכים אני יודע שאני לא לבד, ויש לנו שיש לנו כל כך הרבה אנשים להישען עליהם, להיצמד אליהם ולהתקשר אליהם. אני כל כך אוהב את הילד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן