בוגד במעיין?! עומרי קראוס מ"חתונה ממבט ראשון" נצפה צמוד לבחורה

רומן חדש של כוכבי ריאליטי שונים? מה עשתה מור עם עומרי?! כוכבת חתונמי לשעבר עשתה הלבנת שיניים ומי שהיה אחראי על המהלך הוא לא אחר מאשר עומרי קראוס, החתן השווה של מעין רובין

מור לרמן הדביקה ציפוי חרסינה לבן אחרי שביקש להלבין את שיניה הטבעיות. מי שטיפל לה בשיניים הוא עומרי קראוס ששודך העונה למעיין רובין. לרמן פרגנה לחתן ולד"ר ברשתות החברתיות ודאגה כמובן גם לפרסם תמונה של השניים. כזכור,  מור לרמן פרצה לחיינו לפני כשנתיים בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון". היא שודכה למתמודד מאור פינקלשטיין.

הקשר ביניהם לא צלח והם החליטו להיפרד עוד במהלך צילומי התוכנית. זמן קצר לאחר מכן ראינו אותה כבר בריאליטי נוסף – העונה האחרונה של "האח הגדול". אחרי שהשתזפה באור הזרקורים, היה נראה שאת הג'וב הגדול הבא שלה היא תעשה במקום מסוקר לא פחות: כנסת ישראל.

חילופי הממשלות והחוק הנורבגי הביאו לחזרתו של ח"כ צביקה האוזר למשכן, והוא בחר למנות כדוברת לא אחרת מאשר את לרמן. נזכיר כי רק מספר שבועות לפני כן חגגו כל כלי התקשורת את הצטרפותה של מור לרמן, אקס "חתונמי" ו"האח הגדול", לעיריית רמת גן, כדי לעבוד כיועצת לליעד אילני סגן ראש העיר. אילני התפטר אחרי שבוע מהעירייה וכוכבת הריאליטי נשארה בלי עבודה. לפחות יש לה שינים לבנות עכשיו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן