סערה! טיטי באמת נכנסה להריון באמצע העונה של "האח הגדול"? אבל ממי?

בהריון? הלם! במונולוג מרגש בחדר האח הגדול טיטי דיברה על הרצון שלה להקים משפחה והחלה לבכות כאשר התרגשה מאד מהשיחה עם האח

גורמים בהפקת "האח הגדול" אמרו לפורטל עומרי חיון שהשמועות על כך שטיטי נכנסה להריון בבית הן לא נכונות והיא לא קיימה יחסים בבית עם אף דייר."
אני מאוד רוצה משפחה ואני גם מוכנה לזה, אבל לא בכל מחיר. צריך לדעת למי לתת את הלב שלך". כך אמרה טיטי בחד האח הגדול. טיטי שנולדה לפני 28 שנים בכפר קטן במחוז גונדר שבאתיופיה ריגשה מדינה שלמה אמש. "זה לא משנה. יותר חשובים לי האהבה, הזוגיות הטובה והחיבור. אם זה יהיה גבר אתיופי – נהדר. אם לא, גם טוב. העיקר שתהיה לי זוגיות טובה. אני מאוד רוצה להקים משפחה, ורוצה הרבה ילדים. לפחות ארבעה. אני גדלתי רק עם אח אחד, וזה מעט מדי".
עבורה אולי זה יקרה בקרוב אחרי שהיא תצא מהבית מאחר והיא בזוגיות עתה. החברה שלה הוא יזם הנדל"ן צחי פרנקל אשר הכיר את הדוגמנית דרך חבר משותף והשניים השיקו את הזוגיות באופן רשמי ולעיני כולם ממש לאחרונה. פרנקל, גם הגיע למשדר ההדחה כדי לתמוך בבת הזוג שלו, לא חושש מהשתלשלות העניינים בין איינאו ובין אייזנברג בבית.
איינאו, מלכת היופי של ישראל לשנת 2013 וכיום דוגמנית ומרצה מבוקשת בארץ ובעולם, מדברת מדם ליבה. "אני לא נציגת העדה, אני טיטי, בת העדה, שמדברת מכל הלב על המצב". יש לה מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, ושם היא מרבה להתבטא בעד מחאת העדה האתיופית ועוד נושאים מעניינים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן