כוכבת "האח הגדול" לינור סביניק בתמונות נועזות כמעט עירומה לגמרי

כמעט ללא הבגדים: תקופת הזוהר של דיירת האח הגדול לשעבר נמשכת והיא העלתה אמש תמונות נועזות במיוחד שלא משאירות מקום לדמיון אצל אף אחד כנראה

לינור סביניק פרצה לחיינו בבית "האח הגדול", אבל מאז שעזבה את הבית המתועד היא התחילה לדחוף את עצמה בפן האישי והעסקי. אמש היא העלתה תמונות נועזות במיוחד שלא משאירות מקום לדמיון אצל אף אחד כנראה ואם לא די בכך , לאחרונה הכוכבת הצעירה עובדת על מותג בגדים חדש בבעלותה, וכעת, לפני שהאתר עלה לאוויר ולפני שהקולקציה זמינה לרכישה – היא עוררה סערה.

הכוכבת גייסה את חברתה הטובה לבית "האח הגדול", אלמוג חדד, והשתיים הצטלמו ביחד למותג הבגדים החדש של סביניק העונה לשם "סטפניה". האתר עוד לא עלה לאוויר, אבל תמונות מהצילומים שנערכו יצאו החוצה למטרות יחסי ציבור.

התמונות עלו לאוויר ומיד החלה דרמה על מקור הבגדים.לדבריה, הקולקציה כוללת מגוון פריטים, בהם פריטים במידות פלאס, שמלות באורך מידי עם שרוולים וחליפות מחויטות אבל קבוצות רבות בפייסבוק גועשות על כך שעיצובים של לינור הם למעשה בגדים שניתן למצוא ב"עלי אקספרס", במחירי רצפה של עשרות דולרים בודדים. הגולשים והעוקבים, שלא ממהרים לעשות הנחות, טוענים כי לינור גנבה והעתיקה לכאורה את העיצובים שלה. האמנם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן