סערה בערוץ 13: כוכבת הריאליטי הכי נצפה הלכה לעולמה

מותה המצמרר של כוכבת גדולה מהחיים. כוכבת הטלוויזיה גינה מרי קריסלי הלכה לעולמה בביתה בניו ג'רזי כשהיא מוקפת במשפחה ביום ראשון, 8 באוגוסט. היא הייתה בת 30 במותה אך סיבת המוות טרם נחשפה.

ג'ינה הותירה אחריה את זוגתה אליזבת קראסלי, אמה קת'י דברו, אחותה עלי סמואלס והגיס קית סמואלס, כולם הופיעו בתוכנית. בנוסף היא משאירה מאחוריה את סבה וסבתה, דודותיה, דודים, בני דודים, כלבה וחתול. כוכבת הטלוויזיה גינה מרי קריסלי הלכה לעולמה בביתה בניו ג'רזי כשהיא מוקפת במשפחה ביום ראשון, 8באוגוסט. היא הייתה בת 30 במותה אך סיבת המוות טרם נחשפה.

חבריה ובני משפחתה זוכרים את רוחה המדבקת ואהבתה למקצוע. היא התחילה את טרנד ה"ריקודים" של טיקטוק ", נכתב בהספד בו צויין שהופיעה גם בסרט "הליכה על קו המים "מ -1998. בעקבות הידיעה על פטירתה הטראגית, TLC ספדה לאחת משלהם. "TLC עצובים מאוד מהאובדן של ג'ינה קראסלי, שחלקה את מסע ההרזיה שלה. מחשבות והתפילות שלנו הן עם משפחתה בתקופה קשה זו".

ג'ינה נולדה בניו ג'רזי בשנת 1991. היא הופיעה בעונה השמינית ששודרה בינואר 2020. לאחר שנודע להם על פטירתה של ג'ינה, משתמשי המדיה החברתית הביעו את תנחומיהם ברשת. "זה כל כך עצוב", צייץ אחד העוקבים בטוויטר לאחר שקרא את החדשות.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן