תפסה אסמסים מפלילים עם נשים? בגלל זה דניאל גרינברג רוצה להתגרש מאייל גולן?!

האם התכתבויות בטלפון הנייד של של גולן, זה מה שעורר את זעמה של דניאל גרינברג והוביל מיד למריבה גדולה, חוסר אמון וגירושים?

מקורבים לאייל גולן מתעקשים שמדובר במשבר שיחלוף כי יש ביניהם אהבה גדולה אבל אין ספק כי השניים חווים קשיים בזוגיות כבר במשך תקופה ארוכה, וכעת המצב כל כך חמור שהמילה "גירושים" נזרקה לאוויר לא מעט פעמים. "הדבר היחיד שמשאיר אותם ביחד זו מיאל וההריון המתקדם של דניאל", סיפרו גורמים ל"מאקו", "כבר שבועות שחפציה של דניאל ארוזים במזוודות בבית והיא עם רגל אחת בחוץ, אבל כל פעם, מסיבות שונות, היא נשארת והשניים ממשיכים בשגרה. המריבות שלהם הן בעיקר בנושא האמון. במשך שנתיים דניאל סופגת התנהגות שלא מכבדת אישה ובטח לא אישה בהריון וכל מי שקרוב אליהם כבר שמע מהם על אפשרות של גירושים".

עוד נודע לפורטל עומרי חיון שלפי השמועות ורק לכאורה דניאל תפסה אסמסים של אייל מפלילים ולא רק הודעה אחת. מה היה כתוב בהודעה והאם זה קשור למשבר החריף שעובר הזוג? ימים יגידו

עבור דניאל, נציין כי זה זה לא הצרה הראשונה שלה לאחרונה. לפני חודש שהה הזמר במלון בתל אביב הרחק מאשתו ההריונית ונראה כי המשבר רק הלך והחריף כשגרינברג הסירה את שם משפחתו של הזמר מחשבון האינסטגרם שלה. לתקשורת הסבירה כי הסירה את שם משפחתו של בעלה כי ניסתה להשיג "וי כחול" בפרופיל שלה. והשבוע נפצו שמועות שאייל ודניאל נמצאים במשבר בזוגיות ולקראת גירושים. יום אחרי עזבה דניאל את הבית בטענה שנדבקה בקורונה. אבל מה האמת?

כל זה קורה בזמן שגרינברג נמצאת בחודש השמיני להריון השני שלה ונושאת את בנו של גולן. "דניאל מציירת תמונה שהכל בסדר על מנת לשמור על הילדים מגל תקשורתי קשה ומתוך כבוד לאימהות שלהם", סיפר ל"מאקו" חבר של הזוג. "הם חווים טלטלות קשות מאוד, אבל היא עובדת קשה בשביל ששום דבר לא ידלוף ויעורר שיח תקשורתי". איך זה יגמר?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן