סערת ענק בערוץ 12! זאת הסיבה שבגללה אין שמנות ב"חתונה ממבט ראשון"

פוסט נוקב שעלה ברשת הביעה תרעומת על העובדה שבהפקת חתונמי לא מכניסים בנות שמנות או פחות יפות לקאסט של העונות. מה דעתכם?

בפוסט שעלה נכתב: "4 עונות של נשים רווקות נראה ככה! 4 עונות וכמה סוגי נשים (מבחינה חיצונית) אתם רואים כאן??? 4 עונות של חתונה ממבט ראשון
4 עונות של התעסקות בזוגיות אבל מסתבר שיש רק טייפ קאסט נשי אחד שמתאים לתכנית למציאת זוגיות, אה סליחה.. . הייתה מתולתלת אחת! ומבוגרת אחת!
מה קורה כאן ???

תסתכלו בפייסבוק שלכם , בוואטסאפ שלכם, בקולגות שלכם ככה נראות כל הנשים הקיימות בעולם? בסביבה שלכם? איך נראות הרווקות שאתם מכירים? כולן עם שיער חלק ובגובה אחיד פחות או יותר? ל-א! מה עם מתולתלות חס וחלילה, נמוכות , גבוהות מאוד, שמנמנות או פשוט צורות גוף משתנות, שיער קצוץ או צבעוני – איפה כל הגיוון הקיים?

אני עובדת עם נשים, מעצבת לנשים, מלבישה נשים, רואה ומכירה המון סוגי נשים שונות ומעולם לא חוויתי כזה טייפ קייסט אחד ! מעולם! הכיף הכי גדול זה לפגוש אנשים שונים ואצלי בסטודיו זה בעיקר נשים. להכיר סוגי נשים שונות פרופרציות משתנות תלתלים מטורפים שלא ידעתי שקיימים צבעים בכל הגוונים זה כבר משהו שכל כך מוטבע בי ואני שוכחת שיש מקומות שמתכחשים לזה…שכל אישה היא שונה ואין שבלונה

ואז אני רואה את "חתונה ממבט ראשון" ועצוב לי עצוב לי שבוחרים להראות טייפ קאסט אחד שוב ושוב ושוב כי הסביבה שלי לא נראית ככה ועד שיש תכנית שמנסה להביא פן עמוק ומעניין על החיים… זה מעורפל ע"י מסך של אידאל כלשהו שעדיין קיים מסתבר. וזה עוד מבלי להיכנס לפרטים שהרוב תל אביבים ובמשרות מאוד מאוד ספציפיות.
גם אתם שמתם לב לזה?

הלוואי שגם על המסך הקטן היו מגוונים נותנים מקום למגוון אנשים וגוף ונשים וערים ומעמדות. מקווה שכל הצופים והצופות זוכרים שיש מגוון רחב של אנשים רווקים, הרבה יותר מהמוצג על המסך הקטן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן