שלומית מלכה בהלם! זאת החברה החדשה של יהודה לוי?!

אחרי שפירק את החבילה עם שלומית מלכה החליט יהודה לוי לחגוג ובגדול – הוא הגיע לאירוע שהתקיים בפארק הלאומי ברמת גן למסיבה גדולה והיה צמוד לבחורה

יהודה לוי הגיע לאירוע שהתקיים בפארק הלאומי ברמת גן, שם הופיע אומן הטכנו הגרמני מונולינק שהובא לארץ על ידי קבוצת ההפקות Bluestone . נראה שלוי היה מאושר עד הגג שם ביחד עם חבריו הטובים כשגם עוד כוכבים נכחו במקום כמו עומר אדם נטלי דדו אירה דולפין ועוד. במהלך האירוע נצפה יהודה צמוד לבחורה אלמונית – האם זה תחילתו של קשר רומנטי חדש?

כזכור, יהודה לוי ומלכה נפרדו זו מזו אחרי מספר שנים ביחד. הזוג המלכותי שנחשב לאחד הזוגות היציבים בתעשייה, נישא לפני ארבע שנים בדיוק אבל בחודשים האחרונים החל משבר ביניהם, לאחר שלא נראו יחד ברשתות החברתיות וגם ברחובות.

לאחרונה הודיע הזוג למקורביהם כי החליטו להיפרד וכל זה קורה כאשר שלומית (27) מעבירה את הימים האחרונים בחופשה מעבר לים, ויהודה (41) לא היה נוכח ברשתות החברתיות כלל. הזוג הנאה החל לצאת כששלומית הייתה בת 21. הם פרסמו זוגיות חזקה בעמודי האינסטגרם שלהם, עד שלפני מספר חודשים יהודה נעלם מעמוד האינסטגרם של שלומית והשמועות החלו לגרוס על בעיות רציניות ומשבר ביחסים. בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן