צפו בסרטון הבלעדי! אייל גולן נכנס לבית "האח הגדול" ושר עם זהבה בן בשידור חי

לפעמים זה ממש כיף להיות דייר בבית האח הגדול, השבוע במסגרת משימת המחזור, מצא ג'וזי זירה את הדובי הורוד שזכור ממשימת החלומות. אותו דובי גילה לג'וזי כי הוא עומד להגשים חלום לכל הדיירים והוא ביקש מכולם להתלבש בהתאם. זמן קצר לאחר מכן, אייל גולן נכנס לבית האח הגדול, חיבק את כולם ועורר התרגשות רבה בבית האח וסיפר לזהבה בן שסגרו לה לראשונה ב-30 שנות העשייה שלה קיסריה והיא כמעט התעלפה בשידור חי!

אחרי השבוע הסוער שעבר על דיירי האח הגדול, הבינו בהפקה של התוכנית כי הם חייבים לעשות משהו כדי לשפר את מצב הרוח של כולם ולשנות את האווירה הקשה שהייתה בבית לאווירה יותר חיובית ושמחה. והם החליטו לתכנן הפתעה מיוחדת שאף אחד לא ציפה לה והם הזמינו את אייל גולן, אחד הזמרים הכי מצליחים בארץ להופעה מיוחדת מול הדיירים הנרגשים.

במהלך ההופעה המרגשת של איילן גולן הוא החליט להפתיע קולגה שלו שנמצאת בבית האח הגדול כבר זמן רב ולא כל כך מודעת למה שמתרחש בחוץ והוא החליט להזמין אותה לבמה. אם עדיין לא ניחשתם במי מדובר אז נגלה לכם שמדובר כמובן בזמרת זהבה בן. וכך הדיירים זכו לצפות בדואט מאוד מפתיע של שני זמרים מאוד מפורסמים.  הדואט שלהם ריגש את כל מי שצפה בהופעה.

בעבר התוודה אייל גולן בפני העוקבים שלו כי המועמדת המועדפת עליו בבית האח הגדול היא זהבה: "אני כל כך גאה לראות את זהבה על המסך כל יום, לראות את הכבוד והאהבה שהיא מקבלת. בואו נחזק אותה ונשאיר אותה עד הגמר, מגיע לאישה הזו לנצח!". כך הוא כתב לעוקבים שלו באינסטגרם לפני כמה חודשים וכאמור בימים האחרונים הוא אפילו הופיע איתה ביחד לעיני כל הדיירים.

אבל זה לא הכל, אייל שנורא מעריך אותה, החליט לרגש את זהבה עוד יותר ולחשוף בפניה מה צפוי לה בחודשים הקרובים והוא גילה לה שהמנהל האישי שלה יוני דרפנר, ארגן לה הופעה בקיץ בקיסריה. והיא התרגשה מאוד לגלות שהיא עומדת להופיע לעיני קהל רב כל כך. כזכור רק בשבוע האחרון נפתח עולם התרבות מחדש וזהבה שלא הופיעה כל כך הרבה זמן, תזכה עכשיו להופיע באירוע מאוד יוקרתי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן