רומן חדש? קארין עליה לג'וזי זירה: "אני חרמנית עליך, אתה עושה לי את זה"

סקס?! צפו בסרטון שדלף – קארין מספרת לג'וזי שהיא חרמנית עליו! לא תאמינו איך הוא הגיב! יש לנו חשיפה גדולה עבורכם, אם זה באמת ייצא לפועל זה עשוי להיות המהלך שיטרוף את הקלפים ויכריע את העונה כולה. לפורטל עומרי חיון נודע כי שניים מהמתמודדים הכי מעניינים בבית האח הגדול העונה, שוקלים את האפשרות לתת להורמונים שלהם להשתולל לעיני המצלמות ולהפוך לזוג רומנטי.

טוב, אנחנו ממש לא ראינו את זה בא, אבל נראה שעומד להתפתח רומן חדש בבית האח הגדול בין שני דיירים שאתם מאוד מאוד אוהבים. הדייר הראשון הוא ג'וזי זירה שבימים האחרונים הוא זוכה בעיקר לכותרות שליליות בעקבות הריבים שלו עם הדיירים החדשים והישנים בבית האח. אבל מסתבר שיש מי שמבינה שרק היא יכולה להרגיע את ג'וזי וקוראים לה קארין עליה.

לפורטל עומרי חיון נודע כי בימים האחרונים השניים נמצאים בסוג של מתח מיני שמתבטא בעיקר בשיחות מוזרות במיוחד, כמו למשל השיחה הזו שדלפה לרשת ובה נראה שקארין מנסה להתחיל לדבר על החשק שלה לסקס ואומרת "החשק היחד שלא ניתן לביצוע בבית הזה" ג'וזי נראה נבוך אבל מאשר את הדברים שהיא אומרת – כראה שגם לו קשה בלי סקס. "או שתתחיל או שתסיים" אומרת קארין ופורצת בצחוק גדול. זה נראה כמו חיוך של מבוכה שמופיע על פניה של מישהי שחושבת על דברים כחולים במיוחד.

הדבר המעניין הוא שגם על פניו של ג'וזי זירה ניכרה מבוכה בעקבות מה שקארין אמרה לו. נראה שהיא אמרה לו משהו שקשור ליחסים אינטימיים ואולי היא ממש מנסה לרמוז על כך שהיא רוצה שהם יקיימו יחסי מין וישברו את המתח המיני שיש בניהם. אבל ככל הנראה המצלמות מאוד מפריעות להם לעשות את זה ואפילו מונעות מהן להתבטא באופן חופשי אחד עם השני.

אם בסופו של דבר באמת יתפתח רומן בין מלכת היופי לשעבר קארין עליה וג'וזי זירה, כנראה שיהיה מדובר בסוג של רעידת אדמה בבית האח הגדול. כי כולם זוכרים את התקרית בה הייתה מעורבת קארין עליה לפני כמה שבועות בבית האח, אז היא חשפה בפני נועה יונני כי היא מתחיל לפתח רגשות רומנטיים כלפי החבר הכי טוב של ג'וזי, ואחד המתמודדים שהיו הכי דומיננטיים העונה, יהודה יצחקוב שסולק מהבית. צפו בסרטון המלא של קארין רומזרת לג'וזי שהיא קצת חרמנית ושאת החשק הזה אי אפשר לממש בבית

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן