מכות בשידור חי!? ג'וזי זירה התפוצץ על רמי ורד: "אתה על הזין שלי יאפס"

עד עכשיו כולם היו בטוחים שג'וזי זירה ישן מאוד עמוק, יכול להיות שבגלל זה ליאור כלפון, רמי ורד ותום חיימוב הרשו לעצמם לנהל שיחה אסורה לידו תוך כדי כך שהם חושבים שג'וזי לא שומע כלום. אבל מסתבר שבחור כמו ג'וזי מרגיש טוב מאוד מתי מתכננים דברים מאחורי הגב שלו, וזה גרם לו להתפוצץ מעצבים דקה אחרי שהוא קם מהמיטה.

וואו לא תאמינו מה קרה בימים האחרונים בבית האח הגדול. מתברר שלאחר שנאלצו הצופים להיפרד מכמה מהדמויות הנשיות הדומיננטיות שהיו בתוכנית בדמותן של לינור סביניק וגל גברעם אשר לא הצליחו לשרוד והודחו מהתוכנית לאחר שלא קיבלו מספיק הצבעות מהצופים, אנחנו עדים לשינוי בדינימיקה של המתמודדים בימים האחרונים מה שגרם כנראה לפיצוץ גדול בין ג'וזי זירה לתום חיימוב.

הכל התחיל לאחר שג'וזי זירה גילה על המזימה שנרקמה מאחורי הגב שלו מבלי שהוא מודע לה. מתברר כי חלק מהדיירים ניסו להשפיע בצורה לא הוגנת על מי שייבחר לתפקיד ראש הבית וזה מאוד הרתיח אותו כי מדובר בהתנהגות לא הולמת שלהם נוכח חוקי הפורמט והוא ממש רתח לאחר שהוא שמע את הדיבורים האסורים האלו, מה שגרם לו להגיב בצורה מאוד לא אופיינית.

והוא השמיע את הטענות שלו על הרמאות שלהם לכל עבר:"כולם על הזין שלי! ככה אחי, אנשים באו לרמות פה. אני שם עליהם אלף זין". וכל זה שניות לאחר שהוא התעורר משינה. ככל הנראה הוא שמע את השיחות שלהם בזמן שהוא היה במצב מנומנם. ואז לאחר שהתעורר הוא ישר אמר את מה שעלה בדעתו ולא רק את זה הוא אפילו המשיך ואמר "כולכם אפסים, כולכם אפסים".

תוך כדי כך הוא יצא מהחדר והלך להתארגן ואז הוא נשאל על ידי המתמודד דניאל לוין למה הוא קם עצבני: "ג'וזי מה חלמת?" ואז הוא ענה משהו לא כל כך ברור: "חלמתי שאני מת עם עוד תשעה גנובים, לא סליחה שישה". ודניאל הסתקרן ושאל אותו למה מה קרה? אז ג'וזי ענה לו: "אני עמוק עמוק בחלום וכל היום שומע לחשושים". אז דניאל אומר לו: "זה היה חלום קשוח" וג'וזי ענה לו בחזרה: "חכה, בעזרת השם החודש יהיה קשוח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן