"עשרות אנשים נדבקו בקורונה במסיבה הלא חוקית של הזמרת נסרין קדרי"

האישה שזכתה בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי שלו "אייל גולן קורא לך", ניסתה לארגן מסיבה גדולה בביתה הפרטי בחשאיות מוחלטת ונכשלה האם המשטרה נכנסה לתמונה? כל האמת על המסיבה של נסרין קדרי

יש לנו ידיעה מרעישה, מסתבר שאחת הזמרות המפורסמות בארץ מאוד רצתה לערוך מסיבה גדולה, ורעשנית מלאת פינוקים לצוות שלה. ככל הנראה תקופה הסגר השלישי הייתה קשה עבורה והאמת שבאמת זו הייתה תקופה בה נאלצנו לחיות תחת מגבלות שלא יכולנו לדמיין אותן ובטח שלא חשבנו שמהשבר הזה יימשך זמן רב כל כך. אז אפשר להבין מדוע נסרין קדרי כל כך חשקה במסיבה האסורה.

כידוע אנחנו עדיין נמצאים תחת מגבלות משבר הקורונה, אמנם חווינו הקלה משמעותית בשבוע האחרון, ובמיוחד לאחר שהוכרז על סיום הסגר שלישי שנמשך זמן ארוך כל כך. תוסיפו לכך גם את הימי החורף שמעודדים הישארות בבית ותקבלו מתכון בטוח לתחושת בדידות בקרב מי שרגילים לחיים חברתיים עשירים במיוחד וזה ככל הנראה מה שגרם לזמרת נסרין קדרי לנסות את כוחה ולארגן מסיבה פרטית בביתה לטובת הקולגות שלה.

נסרין ידעה שאסור לה לערוך מסיבה בתקופה הזו, הרי אנחנו עדיין נמצאים תחת מגבלות הקורונה למרות ההקלות האחרונות שהתקבלו, ועדיין אסור לערוך מסיבות פרטיות. אבל נסרין הייתה חייבת באופן דחוף להרגיש שוב את התחושה הטובה שהיא מרגישה כשהיא משתתפת באירוע נוצץ וכשהיא פוגשת את החברים והיא זוכה להערצה ולכן היא ניסתה מאוד לארגן את האירוע הזה והיא עשתה את זה ללא טלפונים והזמינה עשרות אנשים.

בשלב הראשוני היא תכננה לערוך את המסיבה בצורה חשאית בבית שלה בתל אביב, אבל לאחר שהחששות שלה התגברו לגבי גילוי המסיבה היא החליטה להעביר אותה למיקום אחר, במרחק של 40 דקות נסיעה משם, באיזור חדרה. המסיבה הייתה אמורה להיות נוצצת במיוחד והוזמן לשם שף פרטי ואפילו היא ארגנה גם בר אלכוהול לטובת החוגגים. רק שהיא לקחה בחשבון שהמסיבה תתגלה, לאחר שהתגלתה המסיבה היא אמרה שזה היה רק ערב גיבוש לצוות וכל מי שהיה שם כבר חוסן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן