מעיין אשכנזי שמעה שלאקס – אביחי אוחנה יש חברה חדשה וזאת התגובה המרגשת שהיא פירסמה

אז לאחר שמעיין אשכנזי ואביחי אוחנה נפרדו יצאה לדרך התחרות הסודית שאף אחד לא מדבר עליה, אנחנו מתכוונים לתחרות שבה יקבע מי יצליח להתאושש מהר יותר מהפרידה. בהתחלה זה היה נראה שמעיין פתחה פער גדול אבל עכשיו עושה רושם שאביחי התאושש והוא מתחיל לסגור פערים ועכשיו מעיין מפרגנת לו.

אם יצא לכם להתעדכן בחדשות הסלבס של הימים האחרונים, בטח ראיתם את הדיווח על הצמודה החדשה של אביחי אוחנה, האקס של מעיין אשכנזי. לפי המידע שהתקבל במערכת, חצי שנה לאחר שהוא ומעיין נפרדו, אביחי סוף סוף מצא מישהי שתעזור לו להתגבר על הפרידה הכואבת וזאת עלמה צעירה שעונה לשם שירה. היא מתגוררת בתל אביב והיא עובדת כמורה בבית ספר. גם מעיין שמעה על הדיווח הזה ועכשיו היא יוצאת בתגובה ראשונה לצמודה החדשה של האקס.

מעיין כמו מעיין תמיד ידעה לפרגן לאביחי ואפילו שהדברים ביניהם לא הסתיימו בצורה בה קיוותה, הוא עדיין מאוד חשוב לה ולכן היא תמיד תרצה לראות אותו מאושר וזה בדיוק מה שמעיין אמרה: "אני מאושרת בשבילו, הוא בן אדם מיוחד ומגיע לו". ואם כבר מדברים על להמשיך הלאה, בתקופה האחרונה הסתובבה לה שמועה שמעיין התחילה לצאת עם הכדורגלן שלומי אזולאי אבל שניהם לא אישרו את הדברים.

לפני תקופה לא ארוכה מעיין אמרה שהיא מקווה שהגבר הבא שיהיה הבן זוג שלה יאהב אותה כמו שאביחי אהב אותה ואחרי שראינו אותה עולה על סוס ומתנשקת עם גבר שהוא לא אביחי אוחנה במסגרת צילומי קליפ ויחד עם הדיווח על ההתחממות ביחסים בינה לבין שלומי אזולאי, אפשר בהחלט להגיד שהיא ככל הנראה כבר בשלה להמשיך הלאה, גם אם כרגע היא עדיין סינגלית זה רק עניין של זמן עד שהיא תבחר לתת למישהו מהמחזרים הרבים שלה הזדמנות.

כרגע מעיין אוחנה נמצאת בהכנות קדחתניות לקראת הטיסה לצילומי הישרדות, אם לא ידעתם מעיין עומדת להשתתף בעונה החדשה של תכנית הריאליטי שתצולם בפיליפינים. בשלב זה יש קצת עיכובים בהשגת אישורי הטיסה בגלל ששדה התעופה נסגר כחלק מהמגבלות המאבק בנגיף הקורונה, אבל הוא אמור להיפתח שוב ממש בקרוב. ובכל מקרה היא לא תהיה על הטיסה הראשונה לאי גם ככה, היא אמורה להגיע בשלב מאוחר יותר לאחר שצוות ההפקה יסיים להכין את השטח.

רוצים לראות תמונות של החברה החדשה של אביחי? צפו בתמונות שלה בלחיצה כאן ומעבר לעמוד הבא של הכתבה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן