מצמרר: מה קרה לתינוקת הקטנה של טהוניה רובל? צפו בסרטון!

רגע מתוק של זוכת "האח הגדול" עם בתה התינוקת – טהוניה רובל פתחה את שנת 2020 בחתונה לבחיר ליבה, יניב בן משה וכעת היא מתחילה את שנת 2021 בבית חדש. בין לבין היא מבינה מה באמת חשוב בחיים

תקופה לא קלה עוברת על טהוניה רובל, במיוחד לאחר שהתבשרנו על הקשיים אותם היא חוותה בשנה האחרונה בנישואים הטריים שלה ובתא המשפחתי החדש שאותו הקימה עם האדריכל יניב בן משה. כזכור השניים התחתנו בחודש ינואר, בשנת 2020, זו הייתה שנה קשה לכולם ולא סתם היא הפכה למילה נרדפת לשנה מקוללת. ולצערנו גם הנישואים שלה היו מאתגרים ולא הובילו לחיים מאושרים. אבל הם כן הובילו לאוצר קטן בדמות בתה שדאגה לשמור על החיוך של אימא על הפנים גם בתקופה שכזו.

ואנחנו רוצים לשתף אתכם את הרגע המרגש הזה של טהוניה והבת שלה, בסרטון אפשר לראות כמה אושר גורמת טליה לאימא שלה, שמתרגשת כמעט עד דמעות בזמן שהיא משמיעה לה את השיר "אין אהבה בעולם כמו אהבה של אימא". זהו כמובן שירה הידוע של זהבה בן במקור, שמככבת היום על המסך באח הגדול בדיוק כמו טהוניה לפני שמונה שנים, זה כמעט היה סוג של סגירת מעגל אבל טהוניה בחרה במקרה זה להשמיע דווקא את הגרסה העדכנית יותר של השיר.

כלומר הגרסה האחרונה שבוצעה על ידי עדן בן זקן. טהוניה בחרה לפרסם את הסרטון הזה בחשבון הטיקטוק שלה והסרטון זכה להמוני צפיות והפך ללהיט. וברגעים קשים כאלה בהם אנחנו מגלים שהתוכניות שלנו השתבשו, טוב שיש מי שצריך אותך, שיגרום לך לצאת מהדיכאון, להפשיל שרוולים, להתחיל לעבוד ולשעוט קדימה בכל הכוח. אבל זה לא היה השינוי היחידי בחייה של טהוניה בשנה האחרונה.

כזכור בעקבות הקשיים בחיי הנישואין, הודיעה טהוניה כי היא ובעלה יניב בן משה מתגרשים לאחר עשרה חודשים. את האשמה בהרס הנישואין מייחסת טהוניה למשבר מגפת הקורונה והסגר אשר פגע בהם בפן התעסוקתי וגם הוביל לכך שבני זוג בילו הרבה מאוד זמן בבית, מה שגרם להרבה בעיות ומתחים ביניהם עד המשבר הגיע לשיאו והנישואים הסתיימו. בעקבות זאת היא הייתה צריכה למצוא מקום חדש לגור בו ולאחר מספר חודשים סוף סוף היא הצליחה לעשות את זה ומצאה בית חדש עבורה ועבור טליה. וכעת היא מתגוררת בראשון לציון, שם היא תפתח בחייה החדשים.

אבל מה קרה לתינוקת הקטנה של טהוניה? האמת נחשפת בעמוד הבא של הכתבה! לחצו כאן להמשך >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן