אמיצה: נסרין קדרי חושפת את האמת על בן הזוג האלים בגלל רצח דיאנה רז

דיאנה רז הייתה אימא לארבעה ילדים קטנים אשר נרצחה על ידי בעלה השוטר ביום שישי האחרון. דיאנה הייתה בת 35 כאשר נרצחה היא התגוררה ביישוב נעלה והתפרנסה מהדרכת זוגות ומתן שירותי ייעוץ זוגי. הרצח שלה זעזע את המדינה וידוענים רבים הרגישו צורך להביע את מורת רוחם נוכח המקרה המזעזע. בלטה במיוחד תגובתה של הזמרת נסרין קדרי, אשר הביעה ביקורת נוקבת על המצב.

לפני מספר חודשים נחשף שהזמרת נסרין קדרי הייתה מעורבת בריבים מאוד קולניים עם בן הזוג שלה, הצעקות ביניהם הגיעו לטונים מאוד צורמים וניידת משטרה הגיעה למקום, ככל הנראה בעקבות תלונה של מישהו מהשכנים. על פי מה שדווח במסגרת אותו אירוע, נסרין הייתה כל כך נסערת עד שהיא תקפה את השוטרים אשר הגיעו לאזור וכעת היא החליטה להעלות למודעות הציבורית את בעיית האלימות במשפחה.

"כמה עוד אפשר לשמוע שגבר רוצח אישה. בעל רצח את אישתו, זה שנשבע לה אמונים להיות בטוב וברע. זה שהיה אמור להיות העוגן שלה. זה שהיא חלמה כל חייה להניח על כתפיו את ראשה. זה שעשתה איתו אהבה. זה שהביאה איתו ילדים. זה שבישלה לו. זה שדאגה שלעולם לא יכאב לו זה שבגדים היו מחכים לו מחוץ לאמבטיה. זה שחיבקה ולא עזבה זה! זה! זה שירה לה כדור בראש! זה שדקר ללא רחמים בכל הגוף, זה שפירק אותה במכות, זה שחנק אותה וגרם לה לפרכס, זה שפיצץ לה את הגולגולת עם מערוך, זה שחתך לה את הפנים"

אפשר להבין את התחושות הקשות של נסרין, במיוחד בשל כל הדיווחים על מעשי הרצח והאלימות הקשה במשפחה שאנו שומעים בעת האחרונה. נסרין גם שאלה בכאב: "ולמה? תסבירו לי למה?? כי היא התלבשה חשוף? כי היא אמרה את דעתה? כי היא שרה בקול? כי היא ישבה עם חברות? כי היא נסעה להורים? כי היא לא ניקתה את הבית? כי היא לא בישלה? או סתם כי חיפש במי להתאגרף תגידו, עד מתי? עד מתי עוד נשמע על ההוא שהחליט שיש לו טיפה כוח בידיים והוא יחליט אם אמשיך לחיות את החיים או שפשוט זמני לעזוב הגיע?"

עוד הוסיפה נסרין: "נשים בכל הגוונים: ערביות, יהודיות, נשים שהמזל לא האיר להן פנים בחיים ונפלו למרה שחורה שהרסה את משפחתם, שלא דמיינו שכך החיים שלהן ייראו , שהוא חזר מהעבודה וצעק, שלרגע ברחה לו סטירה, שפתאום לא היה טעים לו והעיף את הצלחת, ת ב ר ח ו !!! זה יכול להיגמר אחרת! ואנחנו, אנחנו כחברה נכשלנו! אם את בתור ״ידידה״ של אותה חברה ששומעת שהוא דחף אותה לאוטו כי היא לבשה חשוף ומבחינתך זה לגיטימי בעיניי את חלק מאותו אסון! מאותה טרגדיה! את לא פחות מוכה ממנה!". נסרין לא יכולה יותר לסבול את המצב הזה והיא ממש רוצה לגרום להפסקת התופעות הקשות האלו.

לסיום היא הוסיפה בקשה ותפילה: "אני מתחננת , די, לא עוד הלוויה , לא עוד הורים שכולים, לא עוד ילדים יתומים, לא עוד. יהי זכרן ברוך של כל אותן נשים שחייהן הושחטו ע״י גברים מתועבים ורשעים, ובפרט לך דיאנה, אני מתפללת שעכשיו יש לך נחת ואת כבר לא סובלת."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן