קמפיין מצמרר: מי זה הגבר שפוצץ את יאנה יוסף במכות?

גבר ואישה (גיא לואל ויאנה יוסף) במערכת יחסים לא תקינה, מעוותת ואלימה – הוא משרה עליה פחד, לה אין קול, הוא אלים כלפיה כלכלית – איך זה נגמר?

אמירה בוזגלו ליהקה את יאנה יוסף וגיא לואל לקמפיין של הוט ו-ויצו נגד אלימות נשים. פורסמו טיזרים לסדרה חדשה בה יאנה היא אישה מוכה.יש לציין כי גם אילנית לוי, לירז אסייג, נטלי דדון ועוד נשים החלו להשמיע קול צעקה בעניין לרגל יום לאלימות נגד נשים שחל היום ה25.11. בימים האחרונים רצים פרומואים לסדרה "כלואה". מהפרומו רואים גבר ואישה (גיא לואל ויאנה יוסף) במערכת יחסים לא תקינה, מעוותת ואלימה – הוא משרה עליה פחד, לה אין קול, הוא אלים כלפיה כלכלית, כנראה גם פיזית – והשכנים שומעים הכל. השוטרים מגיעים, הבעל מחייך ומרגיע והחיים ממשיכים.

למרות הכל נראה כי הכעס נשאר גם דקות ארוכות לאחר הצפייה. אז מה בעצם קורה פה בין יאנה יוסף לגיל לואל? הקמפיין נוצר משיתוף פעולה בין HOT לויצו, שהתאחדו לרגל יום נגד אלימות נשים. אניטה פרידמן, יו"ר ויצו אמר: "כולנו מאמינים ומאמינות שהבית הוא המקום הבטוח והמוגן ביותר עבורנו, אך עבור מאות אלפי נשים הבית הפך למקום פוגעני המסכן את חייהן. חשוב לנו להעביר מסר שאף אחת לא מחוסנת מפני האלימות, היא נמצאת בכל מקום ועל כולנו חלה האחריות למגר אותה. מכרים, חברים, משפחה ושכנים הם חוליה חשובה בשרשרת היציאה ממעגל האלימות. אני מקווה שהקמפיין יגייס את הציבור לפעול איתנו בזירה המורכבת של המאבק באלימות".

עבור 200 אלף נשים בישראל סדרת הדרמה "כלואה", היא מציאות יומיומית. ובתקופות אלה, של סגר, משבר, אבטלה ודיכאון – המציאות רק הולכת והופכת קשה יותר, עד בלתי אפשרית. מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין: "החברה הישראלית אינה יכולה לעצום עין מול אלימות באשר היא, ובטח כלפי נשים. כחברה שמיישמת יום יום את נושא השוויון וההעצמה הנשית, אנו מתרגשים לשתף פעולה עם תנועת ויצו, במהלך שאנו גאים בו מאוד. אנו מקווים שבאמצעותו נוכל להגביר את המודעות הציבורית לסכנה שמאיימת על החברה שלנו, ונפעל לשים סוף לאלימות נגד נשים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן