סופית: נסרין קדרי נפרדה מאושר בן דוד והוא לא ינהל אותה

מקורבים לזוג מאשרים שאחרי דין ודברים נוסף החליטו השניים על פרידה סופית אחד מהשני והוא לא ינהל אותה

נסרין קדרי ובן זוגה אושר בן דוד, הודיעו למקורביהם כי הם נפרדו. לאחרונה פרסמנו כי נסרין סירבה להצעתו של עומר אדם לנהל אותה בעצמו, מה שהיה רמז ראשון לכך שהיא עתידה לעזוב את ניהולו של גולן. כעת, כך מספרים מקורבים לזמרת, נסרין שהייתה אמור להיות מנוהלת ע"י בן הזוג שלה, כבר לא תעשה כן מאחר והם נפרדו.

רק לאחרונה אושר בן דוד וחבר נוסף בלהקה של נסרין, יונתן, התחילו לנהל את הזמרת המצליחה, מה שהיה אמור להיות תקופה חדשה עבור הזמרת השקועה בבעיות. סובבים לזמרת ביקשו אז לבהיר כי העתיד עוד לא ברור והם צדקו מאחר והפרידה בין נסרין לאושר הפכה לסופית הפעם. נסרין קיבלה הרבה כותרות לאחרונה אחרי עזיבת משרד ההפקות של אייל גולן "ליאם הפקות".

השמועות העקשניות טענו למנהל חדש לזמרת אבל בסביבתה של קדרי הדגישו כי למרות הדיווחים לאחר הפרידה מ"ליאם הפקות", בשלב זה אין עדיין לנסרין יצוג חדש. אושר בן דוד? לא ולא. כנראה שהתקרית שלה עם אושר לא הייתה יחידה – מאוחר יותר מקורבים סיפרו לנו כי אחת הסיבות לפיצוץ בין השניים הייתה העובדה שאושר רוצה שנסרין תעזוב את "ליאם הפקות" בבעלותו של אייל גולן ותעבור להיות תחת ניהולו – אבל זה כאמור כבר לא יקרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן