המשבר של נסרין קדרי: "החביאו לה אלכוהול בכוסות כשהופיעה בטלוויזיה"

פרטים חדשים נחשפים על המשבר שארע בין נסרין קדרי לליאם הפקות, משבר אשר הוביל לסיום הקשר של שני הצדדים

לפני שבוע נסרין קדרי הודיעה על פרידה מליאם הפקות, והיא כעת מנהלת את עצמה. מקורביה ומכריה מודאגים, יותר מאחד דיווחו על קריאת אזהרה שהיא צריכה לקבל כדי לא ליפול מגדולתה אבל כעת נחשפים פרטים חדשים על המשבר בין הצדדים. גורמים מדווחים על מוטיבציה ברצפה, איחורים קבועים וחוסר מיקוד ביצירה, כאשר אחד מהם אמר בנושא: "אני לא מוכן יותר לעבוד עם נסרין".

מה עוד? דיווחים על אלכוהול לפני כל הופעה או צילומים, בעיות התנהגות, חוסר סבלנות וגם התפרצויות זעם בימי צילום ואפילו החבאת אלכוהול בכוסות השתייה בתוכניות הטלוויזיה בהן השתתפה. לדוגמה, בקטע ששודר בשידור חי מביתו של אייל גולן, נסרין נראתה שתויה ומבולבלת. לפי מקורבים, היא נראתה לא ממוקדת, במילים זעירות.

תגובת נסרין קדרי: "אני מודעת לעניין הרב בחיי. הכתבה הזו כמו רבות לאחרונה נותנת במה לאנשים שבוחרים להכפיש את שמי ולחבל בקריירה שלי. ישנם מספר אנשים, ביניהם מנהלי עבר שחושבים שעל ידי שקרים והמצאות הם יהרסו את כל מה שבניתי בשנים האחרונות, וכל זה כי נפגע להם האגו. כל עולמי זה המוסיקה, הבמה והקהל שלי, להגיד שאני לא מעוניינת בקריירה זאת סתירה לכל העשייה שלי. אכן עברתי פרידה מקצועית מאוד מורכבת מאדם שמאוד יקר לליבי ויבוא היום שאדבר גם על זה. חשוב לי לשתף שהכל בסדר, אני ממשיכה בדרכי עם הפנים קדימה ועם אהבת הקהל שלי ושבהזדמנות זאת אני רוצה להודות להם על התמיכה והחיזוקים בתקופה המורכבת הזאת. מחכה לחזור להופעות ולתת את כולי על הבמה ולא להתעסק ברכילות זולה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן