אושר בן דוד – בן זוגה של נסרין קדרי מדבר לראשונה: "בחיים לא הרבצתי לנסרין"

הזמרת נפרדה לאחרונה גם ממנהל יחסי הציבור שלה, נתנאל מויאל. זאת לאחר שנפרדה מהמנהלת האישי שלה אילאי אליהו ונמצאת במשבר זוגי עם אושר בן דוד שעכשיו מגיב לראשונה על השמועות שהוא מכה אותה לכאורה.

אושר בן דוד, בן זוגה של נסרין קדרי, עכשיו מגיב לראשונה על השמועות שהוא מכה אותה לכאורה. בפוסט שהוא העלה הוא כתב כאשר ברגע שהוא נראה מתופף בדרבוקה: "היחידה שאני מרים עליה יד (ידיים)". כאשר הוא מתכוון להכחיש כמובן שהוא מרביץ לנסרין אלא רק מכה בדרבוקה שלו. אין ספק כי פרידות בתעשיית הבידור הן דבר די שכיח אבל נראה שכאן מדובר במקרה קצת יותר מורכב. הזמרת נסרין קדרי נפרדה לאחרונה גם ממנהל יחסי הציבור שלה, נתנאל מויאל. זאת לאחר שנפרדה מהמנהלת האישי שלה אילאי אליהו ונמצאת במשבר זוגי עם אושר בן דוד. קדרי לא עוצרת בגל השלילי שלה ונראה שמשהו רע מאד עובר עליה.

הסיפור האישי שלה ממשיך להסתעף ובשיחה עם מקורב לה נמסר: "משהו לא טוב עובר עליה. היא לא נותנת לאף אחד להתקרב אליה, לא לחברים, לא למשפחה, כולם מנסים לעזור לה כי מבינים שהיא עוברת משבר. בתקופה האחרונה היא לא ממש יציבה. אנחנו באמת מנסים להבין מה קורה איתה ולראות איך אפשר לעזור אבל אי אפשר לעזור למי שלא מוכן לקבל עזרה".

על פי המקורבים בן הזוג של קדרי ביקש ממנה לעזוב את חברת ההפקות של אייל גולן ולתת לו לנהל אותה, מה שגורם לה למשבר אישי. תגובה של נסרין לא הגיעה עד עתה.  איך זה ייגמר? האם אכן אושר בן דוד מרביץ רק לדרבוקה שלו? נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן