האם יוטיוב תסיר את הקליפ של עדי ביטי?

הזמרת עדי ביטי הוציאה קליפ לשיר "חמסה חמסה" – והצליחה לעצבן לא מעט אנשים, ביניהם חברת הכנסת תהלה פרידמן ממפלגת "כחול לבן"

עדי ביטי הצליחה לעצבן הרבה אנשים אחרי שהשיקה את הקליפ החדש שלה "חמסה חמסה". לטענת אנשי ציבור וגולשים אופי הקליפ הוא מיני באופן בוטה ומעודד תרבות אונס אחרי שנראים בו גברים ערומים למחצה אל מול נערה צעירה. ח"כ מכחול לבן כתבה: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. ‏עובדה. עדי ביטי. אני יודעת שהמטרה הייתה שנדבר על זה, תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. ‏זו לא תרבות ולא אמנות, זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. ‏מחליא."

עדי ביטי השיבה באמצעות מנהליה בתגובה: "נגמרה הקורונה? חשבנו שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום, מפעלי חיים של אנשים קורסים – והגברת תהלה בזה עוסקת. עצוב לנו שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או הטאליבן. איפה חופש הביטוי? חופש האומנות? וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו? האמת היא שהעיניים רואות מה שהן רוצות לראות, ולראות בכזה קליפ שיסודו הוא אומנות ומוזיקה כמקור לגיטימי ל'תרבות אונס' – מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה".

עוד הוסיפה ביטי: "בקליפ ניתן לראות גברים על עקבים, נשים, כהי עור, בהירי עור, אסייתים ועוד כל מיני דמויות מגוונות, שכל אלה הם פני כל החברה הישראלית. שום איבר מוצנע לא נראה בקליפ. האם גברת תהלה מציעה גם לסגור את חוף הים? על דבר אחד כן ניתן להסכים עם דבריה של הגברת תהלה – שאכן גם לנשים יש יד ב'תרבות האונס', שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר כמקור לגיטימי לאונס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן