ספוילר: רז זלצרמן ויתר על הצעת נישואין לאלה איילון בהישרדות בגלל ישראל

ספוילר: המשפחות של השורדים יגיעו לאי בקרוב, רז זלצרמן בן הזוג של אלה באותם ימים יגיע לאי עם טבעת נישואים איך יוותר על ההצעה

לאחר התייעצות עם שאר המשתתפים ואנשי ההפקה של הישרדות, המשפחות של השורדים יגיעו לאי בקרוב, רז זלצרמן בן הזוג של אלה הגיע לאי עם טבעת נישואין איך וויתר על ההצעה. כזכור, השבוע סיפרנו לכם לראשונה שישראל אוגלבו גרם לפרידה של רז ואלה ובפרקים לא משדרים שאלה וישראל ישנים צמוד. אנו מדווחים כי דברים קרו על האי ולא צולמו או שודרו לאור החלטת ההפקה והסוכנים של השניים.

אלה איילון סיפרה: ״עוברת עליי תקופה לא כל כך טובה. אני חייבת להגיד שאני מרגישה שאני יוצאת בהישרדות לא כמו אלה שאני מכירה וכולם מכירים. המשפחה, החברים הקרובים אומרים לי ׳אנחנו לא מזהים אותך, זו לא את׳. כמובן שזאת לא אני כי, זאת אלה שנמצאת במצוקה, שלא אכלה כמעט חודשיים, בודדה מאד, שלא ישנה בלילה וגם הלחץ והפקק החברתי עם כל האנשים שם לא מוסיף בכלל״.

עוד אמרה: ״הגעתי עם הרבה חומות ומגננות ולא הראיתי הרבה רגש, כי לא הרגשתי בנוח להיפתח בהתחלה״. איילון למעשה העבירה ביקורת בדבריה על איך שהיא יוצאת בעריכת התוכנית, וגם על עצמה, וטענה שהיא לא ציפתה לראות את מה שיוצא ממנה על המסך במשחק הטלוויזיה הקשוח. בכל אופן היום כבר רז ואלה לא ביחד אז מזל שנחסכה להם פדיחה על האי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן