אלה איילון זועמת על אלינה לוי

הדוגמנית אלה איילון הגיבה על המהלך של אלינה לוי להדיח את ליטל: ״אפסית מאופסת״

המתח בהישרדות עולה שלב כאשר שבט טונדו עדיין מעכל את הדחתה של ליטל סמדג’ה. בסוף השבוע האחרון אסי בוזגלו הקדיש מספר סטוריז כדי להגיד את כל אשר על ליבו בנוגע ל”בגידה” של אלינה (״המהלך הכי מכוער שראיתי אי פעם בהישרדות”), השורדים לא הצליחו להרפות גם בפרק ששודר בשבת כאשר הדוגמנית אלה איילון הגיבה על המהלך של אלינה לוי להדיח את ליטל: ״אפסית מאופסת״.

כזכור, בוזגלו ישב ביחד עם רגב הוד, אלה איילון וישראל אוגלבו, שהיה עד כדי כך מתוסכל שהוא סיפק התבטאות חריפה ומגעילה. לאחר שאיילון תהתה כיצד מישהי יכולה להדיח את חברתה הטובה ביותר, אוגלבו לא היסס: "להיות זונה זה מקצוע". ברשת חלק חושבים שאוגלבו חצה את הגבול, ירד נמוך ולא היה צריך להתבטא בצורה כזו, כי בסופו של דבר מדובר במשחק.

גולשים אחרים הבינו את התסכול והבהירו שאלינה אכן בגדה והתנהגה מלוכלך מאחורי הגב של בני בריתה ועל כן הקללות שקיבלה מבני בריתה לשעבר מוצדקת. אלינה עצמה העלתה את צילום המסך של ההתבטאות של ישראל וכתבה: "ואני לא צריכה להוסיף דבר". אוגלבו עדיין לא השמיע קול, אך השחקנית כבר שיתפה פוסט בו כתבה: "לא משנה מה יהיה, אני מאושרת שהחלטתי לא להמשיך את המשחק עם אנשים שמסוגלים להתייחס ככה לאדם, לא משנה באיזו סיטואציה". נראה שלאלה איילון יהיה עוד הרבה מה לומר בנושא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן