אז מה עושה אלה איילון בזמן הקורונה?

הדוגמנית אלה איילון הצטלמה לפרויקט בגדי ים וזה הזמן להציג בפניכם את התוצאות

את השבועות האחרונים מעבירה אלה איילון לבד, כשהיא מתמודדת עם נגיף הקורונה בו נדבקה. כפי שסיפרנו, אלה לקחה פסק זמן מבן זוגה, רז זלצרמן, ואף עזבה את הבית המשותף ועברה לדירה זמנית. בזמן שהיא בבידוד ולא פוגשת אף אחד, אלה הצטלמה לפרוייקט בגדי הים של "בלייזר" בשיתוף עם סוכנות "יולי". הפרוייקט נסגר עוד הרבה לפני שנדבקה בנגיף והצילומים נערכו דרך הזום בהנחיית הצלם זוהר שטרית, שהיה עם אלה על הקו לאורך כל הזמן שהיא צילמה כך את עצמה.

בפרוייקט השתתפו גם עדי ביטי, רוסלנה רודינה והחברה מאי – ניקול רזניקוב. בכל אופן, השורדת הכי לוהטת על האי בעונה הנוכחית של “הישרדות "לפי אהדת הקהל לפחות, היא ללא ספק אלה איילון. כמו חבריה השורדים, גם היא לא ממש יורדת מהכותרות. השורדת הבלונדינית בת ה-22 פיתחה חברות קרובה וברית עם שלושת הגברים החזקים: אסי בוזגלו, רגב הוד וישראל אוגלבו בשבט אנטינג אנטינג.

הרביעייה הזו כמובן לא הייתה מוכנה להפתעה שהגיעה בפרק של אתמול, כאשר המשחק התהפך ובכל הדוגמנית מצאה את עצמה מופרדת מבוזגלו ששמר עליה, ונאלצה לעבור עם רגב הוד לשבט השני, שבט קפרה.  בימים אלו אלה איילון לבד, כשהיא מתמודדת עם נגיף הקורונה בו נדבקה. כזכור, אלה לקחה פסק זמן מבן זוגה, רז זלצרמן, ואף עזבה את הבית המשותף ועברה לדירה זמנית. מה הצעד הבא שלה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן