יצא הומופוב: אסי בוזגלו נגעל אם היה איתו שחקן הומו בקבוצה

אסי בוזגלו חוטף על הראש בעקבות האמירה הקשה שלו נגד הקהילה הגאה: "אם היה לי גבר שהוא גיי בקבוצה אז לא הייתי מרגיש הכי בנוח". 

כדורגלן העבר אסי בוזגלו, נקלע לעימות עם השחקנית אלינה לוי בפרק האחרון של הישרדות. בריב שהתפתח בעקבות ויכוח שהחל לגבי ספורטאים הומוסקסואליים. בוזגלו החליט להביע את דעתו: "אם היה לי גבר שהוא גיי בקבוצה אז לא הייתי מרגיש הכי בנוח. אם אני יודע שיש גבר שאוהב גברים איתי בחדר ההלבשה, אוטומט אתה לא רוצה להוריד לידו בגדים, ולא להתקלח לידו״. אלינה לוי אמרה: "ספורטאים שעושים את זה הם מובילים פה מהפכה חשובה  – זה יכול לקרות".

בוזגלו לא עצר: "את מתווכחת על משהו שאת לא מבינה כי חדר הלבשה של 25 גברים זה נפץ. כל הבדיחות, כל הנושא זה בעצם בחורות. זה גברים מאצ׳ואים גם, זה לא תגידי גברים של ריקוד או משהו״. אלינה הגיבה:" אתה מקבע הגדרה גברית. יש כל מיני סוגי גברים וכל מיני סוגי ספורטאים. זה לא שגבר שנמשך לגברים הולך להטריד אותך במבטים שלו, הם לא יזנקו עלייך הם לא יוצאים מגדרם שהם רואים את אסי עירום״.

העימות בין אלינה לאסי בנוגע לסוגייה גרף מאות תגובות ברשת, כאשר היו כאלה שטענו להומופוביה וגזענות מצידו של בוזגלו, ואילו תומכיו טענו שהוא ישיר וכן ולא ניסה לבטא משהו פוגעני כנגד הקהילה. לאחר מכן בוזגלו העלה פוסט מתנצל: "אני מקבל המון תגובות מכל מיני סוגים על הפרק של אתמול והרגע בו התייחסתי לסיטואציה בה אהיה בחדר הלבשה ביחד עם כדורגלן גיי. חשוב לי לפתוח ולהגיד דבר ראשון – טעיתי. לא לקחתי בחשבון כי תיאור תחושה אישית שלי, מבוכה אישית שלי, בסיטואציה תיאורטית, עלול להיות דוגמא לרגע, שהוא מציאות מוחלטת ועוד פחות נעימה – עבור אדם אחר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן