נאוה בוקר נגד ירדן ג'רבי

חברת הכנסת לשעבר זעמה כאשר צפתה בביקורת הנוקבת שירדן גרבי העבירה עליה. עכשיו היא החליטה להגיב להכפשות ויצאה במילים לא פשוטות נגד הספורטאית

נאוה בוקר לא אהבה לראות בפרק האחרון של הישרדות את הביקורת של ירדן ג'רבי נגדה. היא החליטה לצאת הערב בפנייה אישית ובביקורת לבחורה שהביאה לישראל מדליית ארד בריו 2016. כך כתבה בוקר: "את אולי גיבורה לאומית בתחום הספורט ותמיד פרגנתי לך אבל היום התגלית במלוא צביעותך והתנשאותך. אותי אכזבת בגדול. נכון זכית במדליה, אבל זה לא הופך אותך חכמה יותר. רק לפני כמה ימים התלוננת שכינו אותך בשם גנאי, אבל את כנראה לא טובה יותר".

בוקר הוסיפה: "אם יש משהו שאני לא אוהבת זו צביעות, בטח שלא מאחורי הגב. את מזלזלת באינטליגנציה שלי? כדאי שתלמדי קודם מהי אינטליגנציה רגשית. אותי לימדו בחיים שמכל אדם אפשר ללמוד, אז אולי אני לא קרה כמוך, אני מראה רגשות ואני לא מסתירה מאנשים את מה שאני חושבת. וזה בסדר. מותר לאנשים להיות שונים, אבל מכאן ועד לומר שאת לא מבינה איך נבחרתי לכנסת".

לסיכום כתבה: "בעולם הפוליטי, בניגוד לעולם הספורט, חוזק ועוצמה לא נמדדים בפיזיות אלא ביכולת להתחבר לאנשים. את לא יודעת את זה כי לא טרחת לבדוק לפני שזלזלת בי, אבל את המועמדות שלי לכנסת הגשתי כשבוע לפני המועד האחרון. ללא קהל מצביעים שאספתי מראש ואך ורק בזכות הקשר החם שיצרתי עם אנשים נבחרתי. בינתיים עד שאת תבחרי לכנסת לא יזיק לך ללמוד שיעור בצניעות וכבוד לזולת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן