האם אייל גולן ודניאל גרינברג מצפים לתאומים?

האם אייל גולן ודניאל גרינברג מצפים לתאומים?

שמועה ברשת מספרת שבתחילת ההריון של דניאל חשדו הרופאים שיש לדניאל תאומים בבטן, אבל למרות הכל לאחרונה נודע להם מין הילוד וזאת בת. בעמוד האינסטגרם של דניאל, ראינו תמונה שלה עם בטן הריונית פצפונת שהחלה לצאת. "חיכיתי שתצאי", כתבה גרינברג על הבטן ומקורבים מספרים כי אכן מדובר בבת קטנה וסיפרו לסובבים כי הדברים שגרינברג אמרה כמו "בריתה", ממש לא הייתה במקרה.

האמירה של דניאל הייתה ממש לפני החתונה ב12/3 אבל פורטל עומרי חיון חזה שזאת בת עוד לפני התאריך המדובר. זה החל כאשר רחמים אירית, בישרה לעובדים שעוסקים במלאכה כי המסיבה בוטלה. דניאל עלתה לדבר, להודות ולנסות להרגיע את האווירה והבטיחה שהחגיגה עוד תתקיים. תוך כדי סערת הרגשות, דניאל אמרה בטעות שהיא תפגוש את כולם ב"מסיבת הבריתה" כך ששדניאל ואייל ככל הנראה מצפים לבת.

הילדה החדשה של גולן תצטרף לאחות שתצטרף לליאם, אלין ויאן. כאמור, אנחנו לא מופתעים כי כבר ידענו שגרינברג מצפה לבת בעקבות המילים שלה בהם היא הודתה לכל צוות העובדים ואמרה: "נתראה בבריתה". אבל שמחנו לראות את הבטן ההריונית המבצבצת לה. תאומים? אולי בעתיד זה יקרה, כרגע השניים מתמקדים בלידה הקרובה ויהיה מענין לראות את החיים החדשים שלהם עם עולל חדש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן