לפני ואחרי הניתוחים: ירדן אדרי נחשפת

וזה יותר הזוי מאיך שאביבית בר זוהר היית נראית לפי הניתוחים, כנסו וצפו בתמונה הלא מצונזרת

מזהים? זאת ירדן אדרי מהאח הגדול בתמונה קצת ישנה שדלפה לרשת. נו אז מה דעתכם? דומה לעצמה? ירדן אדרי, בת 25, רווקה שגדלה בקריית מוצקין וגרה עם ההורים. ירדן מתפרנסת כדוגמנית, ולומדת במקביל אומנות ומוזיאולוגיה. הנושא העדתי והסטיגמות על המזרחיים עדיין מעסיק אותה מאוד. היא נכנסה לבית האח הגדול כי היא חושבת שיש לה המון מה לתרום בבית, ולהוכיח לכולם אחרת.

אז כמו שהבנתם תמונה ישנה של ירדן מהאח הגדול דלפה לרשת ונראה שחוץ מהקוקו – דברים קצת השתנו. בכל מקרה מעריציה צריכים להחזיק לה אצבעות כי הדיירת אדרי נתפסה כשהיא מתאמת הדחה בבית האח הגדול עם הדיירים אדם ורונן ונכנסה לרשימת ההדחה. כידוע, על פי חוקי הפורמט אסור על הדיירים לתאם הדחות או לחשוף את מי העמידו להדחה. אדרי לא שמעה לכללים ונתפסה על חם.

לאחרונה הדיירת זומנה אל חדרו של האח ושם התברר לה כי היא מועמדת אוטומטית להדחה. יש כאלה שרמזו שהכל מתוכנן אצלה – היא מצחיקה ויודעת את העבודה מול המצלמה. זאת לא תהיה הפתעה אם היא תגיע רחוק, אך הכל תלוי בריבים, שבמקרה הזה כנראה יהיו בלתי נמנעים. אחד כזה כבר היה לה עם גד ובינתיים היא גם עסוקה במשולש הרומנטי שלה עם ליאור ושות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן