בן הזוג של נטלי דדון זרק אותה באמצע ההריון ועכשיו יש קאמבק

בן זוגה לשעבר של הדוגמנית ואב הילד שלה זרק אותה באמצע ההריון וסירב להכיר בילד. עכשיו שנים אחרי יש קאמבק

לא הרבה יודעים אבל בן הזוג של נטלי דדון זרק אותה באמצע ההריון וסירב להכיר בילד גם אחרי שנולד. למרות זאת לאחרונה השניים התקרבו וחזרו. כבר תקופה שדדון מחזקת את הקשר עם פרליס ומבלה איתו לא מעט, אולם עד כה עשתה זאת באירועים פחות מתוקשרים ובניסיון להתחמק מהצלמים ומהצורך לאשר את הזוגיות. למרות זאת, יש דיווחים שלא מדובר בקשר יציב ממש. מה זה אומר על האופי החלש של נטלי דדון שחוזרת למי שנטש אותה בימים הקשים של ההריון?

כזכור, לפרליס, אבא של ריף דדון, יש ילדים גדולים מנישואים קודמים, ובשנים האחרונות הוא מבלה לא מעט עם ריף. האם מדובר במשפחה מודרנית של שני הורים שמתחזקים קשר חברי בריא, או באבא ואמא שיחזרו להיות זוג ואולי יעשו לריף אח או אחות? רק הזמן יגיד אבל אנחנו נמשיך לעקוב אחרי המצב המעניין הזה שנוצר שם שוב לאחרונה.

עוד לפני המיני קאמבק הזה צצו שמועות כי היחסים בין השניים לא ממש צלחו וכי הם החליטו שוב לסגור את הבסטה ולהיפרד כידידים.  דדון הביאה את ריף לעולם כאם יחידנית. היא ואביו של הילד, עמית פרליס, נפרדו זמן קצר לאחר שנכנסה להריון והדוגמנית קיבלה החלטה לגדל את ריף לבדה. שלוש שנים לאחר הלידה, חזר האב אל התמונה ומי שעוקב אחריו ברשתות החברתיות אף רואה כי פרליס מפרסם תמונות משפחתיות עם ריף וילדיו מנישואיו לשעבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן