נחשפת: הכירו את אשתו של תמיר סטיינמן

בנות ישראל, תירגעו! הגבר הנחשק בישראל נשוי כבר שנה וחצי 

כתב החדשות שהפך לסיפור החם של ההסלמה בעזה, תמיר סטיינמן, תפוס לגמרי על ידי המעצבת הגרפית המתוקה, יעל. לאור עובדה זאת, בנות ישראל יאלצו ליהנות ממנו רק על המסך, בתקווה שסביב חדשות שקטות וטובות יותר. סטיינמן, שדיווח ברצף מאז שעות הבוקר המוקדמות על ההסלמה במצב הביטחוני, לא הצליח לעצור את הצחוק אחרי שתושב שדרות חצה את הפריים. הדבר הפך לויראלי והגולשות החמיאו בלי סוף.

בעודו מחזיק שעות ארוכות בשידור חי מהשטח את המיקרופון, הוא הצליח לשמור על קור רוח, הומור והרבה יופי. הבנות החלו להתעניין בסטטוס הזוגיות של סטיינמן, והבינו מהר מאד שהוא תפוס חזק ונשוי ליעל סייג בשנה וחצי האחרונות. השניים בקשר זוגי כבר מספר שנים וסטיינמן לא מתכוון לעזוב לשום מקום.

אגב, לחתונה של השניים הגיעו הקולגות אוהד חמו, דנה ויס, רוני דניאל, משה נוסבאום, גיא פלד ואפילו חבר הכנסת עמיר פרץ. לגבי העובדה שהוא נשוי אמר: "אני לגמרי ער לעניין סביבי וזה מחמיא, אבל בסך הכל אני עושה את התפקיד שלי ומשתדל לספר את הסיפור של תושבי הדרום. צריך לזכור שאלו ימים לא פשוטים לכל אזרחי ישראל. המציאות גם ככה מורכבת ולא נעימה, ואם אני מקל על אנשים ולו במעט זה מחמם את הלב וזה נחמד לשמוע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן