גל גברעם שוב הובהלה לבית החולים


כוכבת הרשת נפלה מהאופנוע שלה ואיבדה את ההכרה

גל גברעם רכבה אמש על האופנוע שלה כשהייתה בדרכה לבסיס בשירות הצבאי שלה. בצומת הסירה, ליד הרצליה, כלי רכב פגע בה כשהיא רוכבת על האופנוע והיא איבדה את ההכרה. אחד הנהגים שהיה עד לתאונה הזמין מד"א וחייג לאמא של גברעם שתבוא למקום בהקדם כדי לראות מה קרה. הנהגת הצעירה פונתה לבית החולים שם קיבלה טיפול. אפילו האקס הטרי, טום אביב, הגיע לבקר והיא עדין עוברת סדרת בדיקות.

אולי זאת הפרידה העגומה מטום אביב שהביאה לחוסר ריכוז? כזכור, הזוגיות הרשמית יצאה לדרך בחודש יוני האחרון, אז השניים הפסיקו להסתתר והבהירו באופן רשמי כי הם מנהלים מזה כמה חודשים מערכת יחסים אוהבת. זה אמנם לא כלל הופעות משותפות באירועים מתוקשרים, אך הם ללא ספק בילו יחד כל רגע נתון ואף הספיקו לטוס לחופשה.

רק לפני חודש גל גברעם טיילה בעיר חיפה ונפלה מהאופנוע שלה. תושבי המקום ועוברי אורח ראו כי המצב לא פשוט והחליטו לזמן למקום מד"א שפינה אותה לבית חולים לניאדו שבנתניה. גל גברעם עברה בבית החולים מספר בדיקות וצילומים ולאחר מכן הרופא איתר מספר מכות יבשות ברגל. גברעם לא נלחצה כי אחרי הבדיקות היא כבר שוחררה אבל כאמור היא שוב נפצעה מנפילה מהאופנוע, אולי הגיע הזמן להספיק לנהוג על הכלי הזה, גברת גל?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן