"יצא שעישנתי בבוקר איזה 5 באנגים"


משה אשכנזי מדבר על החלומות שלו ועל הסודות בעונה השלישית של 'מטומטמת'    

הסודות של "מטומטמת" נחשפים בראיון מיוחד שניפק משה אשכנזי. הסדרה שזכתה לשבחים נמצאת כרגע בעונה השלישית שלה ונראה שהביקורות ממשיכות להיות חיוביות. "יצא שעישנתי בבוקר איזה 5 באנגים" אמר אשכנזי והוסיף: "הסדרה 'מטומטמת' השפיעה על המון אנשים. קיבלנו בעיקר מהורים תגובות שבעקבות הסדרה נהיה להם איזה דיאלוג פתוח עם הילדים שלהם על סמים".

זה לא הסתיים כאן ואשכנזי הוסיף על הסדרה: "ההורים והילדים דיברו על חוויות מיניות ועל כל מיני דברים שבני נוער פחות מדברים עליהם עם ההורים שלהם. הסדרה הזאת הצליחה לפתוח אצלם משהו. היום קשה להביע את דעתך, כי צולבים אותך בכל רגע נתון. אז אתה מעדיף לא לקחת צד. הכל בפוליטיקה מלא בסחלה, אין מילה אחרת לתאר את זה".

אשכנזי גם כיכב בסדרה 'בשבילה גיבורים עפים'. עליה אמר: "היא פתחה איזשהו פצע גדול בחברה הישראלית, וחשפה המון אנשים עם סיפור של פוסט טראומה אחרי המלחמה, עליו הם פחדו לדבר. היום אני הולך ברחוב ואנשים יכולים להרגיש איתי מספיק חופשי כדי לספר לי את הסיפור שלהם. אני שומע סיפורים קשים. אני חושב שההצגה 'הקב"ן' היא עוד חלק מהתהליך שהיום ניתן לספר את הסיפור של הוצאת הפוסט טראומתים מהארון. הדמות של החייל ההירואי, הגיבור, הבלתי מנוצח, היא היום אחרת, היא היום דמות שראתה זוועות מול העיניים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן