השחקן צחי נוי אושפז בבית החולים ועבר ניתוח


צחי נוי התאשפז בבית החולים בעפולה לצורך ניתוח להחלפת ברך

השחקן צחי נוי (66) התאשפז לאחרונה בבית החולים "העמק" בעפולה לצורך ניתוח להחלפת ברך. יוד'לה הצעיר מסדרת "אסקימו לימון" היה מתקשה להאמין, אבל מתברר שהשנים חולפות ואיתן מגיעים גם תחלואי הגיל. הניתוח אורך כשעתיים, ולאחריו יתהדר נוי בברך ימין חדשה. נאחל לו ללכת רק בדרכים טובות עם הרגל המשופרת, מה שבטוח זה שיודלה היה צוחק עליו כל הדרך.

צחי נוי ידע קריירה ועדין יודע קריירה ענפה כאשר רק השנה נעשה איחוד נוסטלגי של חבורת אסקימו לימון במסגרת קליפ חדש ומשותף שהושק וצולם כולו בסגנון שנות החמישים של "אסקימון לימון" הקליפ היה הפקה משותפת ישראלית-גרמנית וזכה להצלחה גדולה במדינה. הפקת הקליפ התרחשה לאחר שנוי חזר בסערה לתודעה הגרמנית בזכות הופעתו בריאליטי "האח הגדול".

בשנים האחרונות נוי התפרסם בגרמניה בעקבות הצלחת הסרט "אסקימו לימון" והפצתו במערב המדינה בסוף שנות השבעים והשמונים. הסרט הופץ במדינה והגיע למקום ה-11 ברשימת שוברי הקופות של 1978, עם מכירת של מעל 2.7 מיליון כרטיסים. לפני שנתיים נוי הצטלם בפרנקפורט לסרט גרמני בכיכובו, ולאורך השנים שיחק בסרטים מקומיים שונים. הפציעה והעובדה כי עליו להחלים מהר ברגלו תפסה אותו בהפתעה אבל מכאן נאחל לו החלמה מהירה וחזרה איתנה לבמות ולסרטים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן