אייל גולן הופיע בחינם אצל משפחה קשת יום


הזמר הפתיע משפחה קשת יום כאשר הופיע בחינם

משפחה בקשיים כלכלים הזמינה את אייל גולן להופיע, הוא בתגובה סיפר על הבמה שהוא עשה הכל בחינם חוץ מתשלום לנגנים. המשפחה לא נשארה אדישה וההורים של הילד שחגג בר מצווה חיבקו את הזמר והודו לו על הטובה הגדולה שעשה להם. כידוע, המחירים להופעות של גון לאירועים פרטיים נאמדים בעשרות ומאות אלפי שקלים. הפעם, גולן ראה את המצוקה המשפחתית והחליט לבוא לקראתה.

זה בא לידי ביטוי בכך שהוא הודיע להורי הנער שאת התשלום יעבירו רק עבור הנגנים שלו וכי הוא החליט הפעם להופיע בחינם, זאת המתנה שלו לבר המצווה של הילד. כל זה קרה רגע לפני ראש השנה, אחרי ערב המחווה שהיה לנתנאל על 35 שנות קריירה. אייל גולן המשיך לבר מצווה ואז זה קרה.

את החג העביר גולן עם בנו ליאם כאשר לכבוד חגיגות גיל 15 הם טסו לחופשת אב ובן. השניים טסו למדריד בספרד, שם צפו בדרבי הכדורגל בין אתלטיקו מדריד נגד ריאל מדריד בתא צפייה יוקרתי כמובן. חרף הדיווחים השונים כי גולן יטוס עם בנו ועם ארוסתו לחגוג את ערב החג מעבר לים בעוד שהבנות אלין ואילנית יתאספו בשולחן המשפחתי בהרכב חסר, גרינברג לא הצטרפה לחגיגה וככל הנראה את השנה החדשה תעביר בפעם האחרונה כרווקה עם אחיה והוריה.

אתמול בלילה אחרי הערב מחווה לנתנאל 35 שנות קריירה , אייל גולן המשיך לבר מצווה ואז זה קרה..אין על הלב שלו , מרגש עד דמעות ❤תשתפו

Posted by Eyal Golan "the one and only" on Monday, 9 September 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן